rozdzielacz hydrauliczny

brak ciśnienia na jednym zegarze

Dyskusje o układach pneumatycznych, podciśnieniowych i hydraulicznych wykorzystywanych w maszynach

Autor tematu
maxgreen11
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 7
Posty: 12
Rejestracja: 21 gru 2016, 22:40
Lokalizacja: pl

rozdzielacz hydrauliczny

#1

Post napisał: maxgreen11 » 12 lis 2018, 15:38

witam
mam problem z hydrauliką w maszynie, postaram się opisać
mianowicie na dołączonym zdjęciu to co zaznaczyłem czerwoną strzałką nazwę "rozdzielacz" (nie znam się)
do niego przychodzi olej z pompy hydraulicznej (dwa węże)
z rozdzielacza do góry wychodzą dwa zestawy zaworów elektromagnetycznych, które pracują na cewkach prawo-lewo
jeden zestaw działa ok, tzn ciśnienie na manometrze cały czas takie jak się ustawi, przełączając zawór prawo lewo czy prądem czy manualnie jest ok
drugi zestaw przełączając cewką prawo jest ok, ale w lewo spada ciśnienie do zera, manualnie też spada
rozebrałem zawory na części pierwsze, wszystko jak fabryka, zero syfu, opiłek, czy czegokolwiek, a ciśnienia nie daje :(
dziwi mnie tylko, że ten zestaw z tyłu jest pierwszy od strony węży z pompy i kuleje, a ten dalej działa ok
znajomy twierdzi, ze w "rozdzielaczu" mogą być zaślepiane kanały i coś się wykręciło, spotkał się ktoś może z czymś podobnym :?:

Obrazek




Robert_K
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 5
Posty: 1111
Rejestracja: 15 sie 2017, 08:03
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: rozdzielacz hydrauliczny

#2

Post napisał: Robert_K » 12 lis 2018, 16:26

Którego zaworu dotyczy problem? Jeśli tego na drugim planie to czy ma on pod sobą takie pokrętło jak ten na pierwszym planie (na zdjęciu z prawej strony)?

Pozdrawiam.


Autor tematu
maxgreen11
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 7
Posty: 12
Rejestracja: 21 gru 2016, 22:40
Lokalizacja: pl

Re: rozdzielacz hydrauliczny

#3