Panowie poskladałem palnik a w zasadzie podróbkę panasonic P80 i podpiołem go do shermana cut 70.
Mając trochę doświadczenia z trafimetem A81 ustawiłem podobne paramery tj:
blacha #10mm
prąd 45 A
ciśnienie 6 bar
prędkość 200 mm/min
THC musiałem dźwignąć z 148 na 164 V paliło 2mm nad blachą
efekt skos bardzo mały krawęź nie specialnie ładna (znać mocno prążki prawie pod kątem 40 stopnie - więc o zgrozo wychodzi że za szybko) na przy tych parametrach trafimet cioł 300 mm/min praktycznie bez prążków ale wychodziły skosy.
Tu pytanie do was na jakich parametrach tniecie tym palnikiem żeby mieć jakiś punkt startowy do dalszych prób?
Palnik P80 panasonic parametry wstępne
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 218
- Rejestracja: 21 lip 2009, 07:55
- Lokalizacja: maków podhalański
Re: Palnik P80 panasonic parametry wstępne
Przepraszam za post pod postem
Parametry dograłem 40 A, 6 bar, 300 mm/min, THC 170V
jest jak dla mnie super - trafimet się chowa.
Ale jest problem - palnik niechce odpalić jeżeli podawane jest powietrze. Zwiększyłem trochę szczelinę na iskrowniku ale nic to nie zmieniło - około 1mm. Jakią dużą szczelinę macie na swoich iskrownikach? Nie chcę zwiększać na oko coby warystorów nie ubić a i przy

Parametry dograłem 40 A, 6 bar, 300 mm/min, THC 170V
jest jak dla mnie super - trafimet się chowa.
Ale jest problem - palnik niechce odpalić jeżeli podawane jest powietrze. Zwiększyłem trochę szczelinę na iskrowniku ale nic to nie zmieniło - około 1mm. Jakią dużą szczelinę macie na swoich iskrownikach? Nie chcę zwiększać na oko coby warystorów nie ubić a i przy



-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 218
- Rejestracja: 21 lip 2009, 07:55
- Lokalizacja: maków podhalański
Re: Palnik P80 panasonic parametry wstępne
No i ładnie
Ja problem z odpalaniem rozwiązałem obniżając ciśnienie powietrza do 4 bar. Wy zsze ciśnienie zdmuchuje łuk pilota.
Ja problem z odpalaniem rozwiązałem obniżając ciśnienie powietrza do 4 bar. Wy zsze ciśnienie zdmuchuje łuk pilota.