Tsb 16
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 30
- Posty: 603
- Rejestracja: 30 gru 2009, 23:21
- Lokalizacja: W-wa
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 30
- Posty: 603
- Rejestracja: 30 gru 2009, 23:21
- Lokalizacja: W-wa
Nie wyobrażam sobie jak chcesz to poustawiać mechanicznie, najprościej by było połączyć wałek silnika poprzez sprzęgło elastyczne z wałkiem skrzyni a na wałku zdawczym zamontować potrójne koło pasowe.
Ale to wszystko i tak jest o wiele trudniej zrobić niż kupić falownik i koło pasowe potrójne założyć na silnik.
Wtedy masz nieporównywalnie większe możliwości regulacji obrotów, płynny rozruch i hamowanie.
Ale to wszystko i tak jest o wiele trudniej zrobić niż kupić falownik i koło pasowe potrójne założyć na silnik.
Wtedy masz nieporównywalnie większe możliwości regulacji obrotów, płynny rozruch i hamowanie.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 30
- Posty: 603
- Rejestracja: 30 gru 2009, 23:21
- Lokalizacja: W-wa
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 31
- Posty: 101
- Rejestracja: 23 sty 2010, 18:04
- Lokalizacja: jędrzejewo
By nie starcic mocy silnika falownik musi miec conajmniej 4kW. Znajdz mi taki w cenie 300zl. Jestem w stanie zribic silnik bezposrednio na skrzynie a na wyjscie dac szajbe 3 stopniowa, tylko jaka do takich obrotow?
[ Dodano: 2016-12-10, 17:42 ]
Silnik jest 3f 1.1kW 1415obr. Poczytaj odnosnie doboru falownikow.
[ Dodano: 2016-12-10, 17:42 ]
Silnik jest 3f 1.1kW 1415obr. Poczytaj odnosnie doboru falownikow.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 30
- Posty: 603
- Rejestracja: 30 gru 2009, 23:21
- Lokalizacja: W-wa