Remont WS 15
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 52
- Rejestracja: 03 maja 2012, 20:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 22
- Posty: 25
- Rejestracja: 25 paź 2015, 01:45
- Lokalizacja: Nałęczów
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 999
- Rejestracja: 26 gru 2009, 09:33
- Lokalizacja: ...
Śmiało możesz dać 2RS C3. Dekielki RS łatwiej zdjąć bez ich uszkodzenia i przesmarować łożysko niż przy krytym ZZ-gołymi blaszkami. Piszę o smarowaniu bo nieraz w nowych łożyskach tego smaru prawie nie ma. Pakowanie smaru do pełna też nie wskazane, max. to 50%. Kiedyś jeden szacowny mechanior pracujący wiele lat na utrzymaniu ruchu mówił mi że zawsze zagląda przed założeniem do łożysk krytych, a smarując rozrzedza troszkę fabryczne smary ŁT olejem i tak nasmarowane łożyska pracują ponoć dłużej. Od tej pory robię tak samo.
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 52
- Rejestracja: 03 maja 2012, 20:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 3
- Rejestracja: 06 sty 2016, 10:58
- Lokalizacja: warszawa
Witam, kupiłem niedawno ws15, lecz przyjechała z ucięta wtyczką, instalacja w warsztacie jest 5 żyłowa, jak połączyć nowy wtyk 5 bolców z 4 żyłowym przewodem? Chciałbym sprawdzić silnik oraz zabrać się do przeglądu wiertarki. Tabliczka znamionowa jest słabo czytelna, rok produkcji jest jedynie dobrze widoczny - 1978, a wyprodukowana jest przez szkolne warsztaty w Oleśnicy
, czy ktoś posiada dtr do tego modelu? Mam ściągniętą dokumentację, która była udostępniona w tym temacie, ale może ktoś ma coś bardziej aktualnego. Pozdrawiam.

-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 607
- Rejestracja: 07 kwie 2008, 21:41
- Lokalizacja: Bedzin
Jeżeli w maszynie jest tylko ręczny wyłącznik napędu, to podłączasz trzy przewody fazowe i ochronny. Natomiast jeżeli w maszynie występuje sterowanie np. z podtrzymaniem, wtedy do zasilania tego podtrzymania wykorzystujesz piątą żyłę zwany przewodem neutralnym. Ta żyła neutralna współpracuje z różnicówką.trailer trash pisze:instalacja w warsztacie jest 5 żyłowa, jak połączyć nowy wtyk 5 bolców z 4 żyłowym przewodem?
-
- Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 38
- Posty: 76
- Rejestracja: 26 sie 2015, 13:17
- Lokalizacja: Chojna
Coś tam idzie, powoli ale nie śpieszy mi się:) Pozdrawiam.
Przed toczeniem i spawaniem.
Po.
Silnik po remoncie i zmianie koła pasowego.
Nowa instalacja. Elektrykiem nie jestem... ale działa:)
Reszta klamotów.

Przed toczeniem i spawaniem.

Po.

Silnik po remoncie i zmianie koła pasowego.



Nowa instalacja. Elektrykiem nie jestem... ale działa:)

Reszta klamotów.


Moje projekty itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/profile
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 185
- Rejestracja: 06 lis 2012, 16:59
- Lokalizacja: Wkz
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 32
- Posty: 1962
- Rejestracja: 15 sty 2011, 09:26
- Lokalizacja: Wyszków
Podziwiam Cie kolego rkowalski 
Odnowione elementy wiertarki wyglądają naprawdę pięknie, a zdjęcia aż dech zapierają.
Tylko że minął już prawie rok a wiertarka nie działa. Ona ma wiercić czy stać w gablotce?
Rozumiem, że kiedyś poskładasz i będzie gotowa do pracy ale czy będziesz nią faktycznie wiercił?
Przecież pewnie się pobrudzi a może nawet coś zarysuje albo odpryśnie. Znowu remont?
No chyba, że jednak do gablotki...
Zaraz mi się dostanie hehe

Odnowione elementy wiertarki wyglądają naprawdę pięknie, a zdjęcia aż dech zapierają.
Tylko że minął już prawie rok a wiertarka nie działa. Ona ma wiercić czy stać w gablotce?
Rozumiem, że kiedyś poskładasz i będzie gotowa do pracy ale czy będziesz nią faktycznie wiercił?
Przecież pewnie się pobrudzi a może nawet coś zarysuje albo odpryśnie. Znowu remont?
No chyba, że jednak do gablotki...
Zaraz mi się dostanie hehe

czilałt...