
Max Hensel van Deckel - grzmot, przeróbka na CNC
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 107
- Posty: 2692
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:33
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Skok dałem duży, by silnik krokowy wolno się kręcił i nie tracił momentu na obrotach (w końcu im szybciej krokowiec się kręci tym ma mniej momentu) to, że będzie to zjeżdżało w dół jakoś mnie nie martwi
Krokowiec będzie 12.5Nm i najprawdopodobniej podgonie go z przemiennego na nowych sterownikach od markcomp77 na 70V ~.

-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 107
- Posty: 2692
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:33
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 580
- Rejestracja: 23 gru 2009, 17:11
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 107
- Posty: 2692
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:33
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 580
- Rejestracja: 23 gru 2009, 17:11
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 693
- Rejestracja: 30 lip 2009, 14:00
- Lokalizacja: Świdnik
No właśnie mam też obawy co do zjeżdżania Z-ki. Pewnie autor coś wymyślił skoro zastosował taką śrubkę. W innym wypadku po wyłączeniu zasilania wszystko ładnie pi....ie o glebę. Na trapezie nie byłoby takich problemów, ale i siły większe aby to podciągnąć do góry, choć samohamowność trapezowej śrubki w tym wyadku miałaby chyba więcej zalet niż wad. Luz sam by się skasował przy takiej masie.
Śruba kulowa jednak już założona i ciekaw jestem jak autor wątku rozwiążał kwestię hamowania Z-ki.
Śruba kulowa jednak już założona i ciekaw jestem jak autor wątku rozwiążał kwestię hamowania Z-ki.
tokarka NARVIK "made in Taiwan", frezarka Hartford (klon Bridgeporta "made in Taiwan"), frezarka Bridgeport w takcie przeróbki na CNC, frezarka CNC DIY, trochę pomniejszych klamotów
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 107
- Posty: 2692
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:33
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Można zacisnąć mocniej zgarniacze teflonowe osi Z, da to dodatkowy opór i samohamowność znacząco zmaleje
Będzie dobrze
Ścisnę listwami kasującymi jaskółki i będzie się wszystko trzymało jak trzeba.
Będzie zderzak na jaskółce, który będzie przeciwdziałał rozwalenia śrubki i silnika. Ta płyta silnika będzie miała dodatkowo "uszy" bo w tym momencie jakbym to zostawił, to obawiam się, że układ wpadałby w wibracje od tego 10kg silnika


Będzie zderzak na jaskółce, który będzie przeciwdziałał rozwalenia śrubki i silnika. Ta płyta silnika będzie miała dodatkowo "uszy" bo w tym momencie jakbym to zostawił, to obawiam się, że układ wpadałby w wibracje od tego 10kg silnika
