krzysiek8903 pisze:Można też zmienić odległość koła zębatego od listwy (możliwe, że jest zbyt blisko i powoduje naprężenia co się przekłada na wibracje przy obrocie) Odsunięcie będzie powodowało jednak mniejszą dokładność widoczną przy nawrocie.
Moze być coś na rzeczy , kolo zębate wraz z silnikiem jest dociśnięte ręką (lekko) i w takiej pozycji skręcone , wiec teoretycznie luzu nie ma żadnego. Ale z drugiej strony to te rezonanse są tez gdy puszczam silnik bez obciążenia . Pojawiają się podczas zwiększania i zmniejszania obrotów , przy stałej prędkości nie występują.
krzysiek8903 pisze:
Zwróciłem też uwagę na to, że całą elektronikę konstruktor umieścił na samym dole: plus taki że przy ziemi najchłodniej ale minus taki, że wentylatory będą generowały ruchy powietrza- strasznie będzie się kurzyło w środku. A środowisko pracy to warsztat, a w warsztacie to wiadomo...
Myślę ze maskownice przeciwpyłowe na wlotach powinny załatwić sprawę , a jak będzie to się w praniu okaże
