Remont WS 15
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 21
- Posty: 11925
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
2RS to uszczelnienie gumowe z obu stron. a ZZ to blaszka ochronna z obu stron
http://www.pkm.edu.pl/index.php/compone ... 1-03010107
Bardziej szczegółowe informacje w katalogach FAG.
http://sped.pl/oznaczenia-lozysk-firmy-fag/
https://www.google.pl/search?q=oznakowa ... sQGV-aa4DA
https://www.google.pl/search?q=oznakowa ... sQHsmKvYCg[/b]
http://www.pkm.edu.pl/index.php/compone ... 1-03010107
Bardziej szczegółowe informacje w katalogach FAG.
http://sped.pl/oznaczenia-lozysk-firmy-fag/
https://www.google.pl/search?q=oznakowa ... sQGV-aa4DA
https://www.google.pl/search?q=oznakowa ... sQHsmKvYCg[/b]
pozdrawiam,
Roman
Roman
Tagi:
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 22
- Posty: 25
- Rejestracja: 25 paź 2015, 01:45
- Lokalizacja: Nałęczów
odświeżę temat. z racji że nie mam dostępu do czujnika bicia, to pozwoliłem zrobić sobie takowy z woltomierza. Po prostu wymontowałem cały ustrój z obudowy i tyle. Motywacji nabrałem po tym jak moim oczom ukazało się bicie na nowym wrzecionie. wymieniłem tylko górne łożysko pod nakrętką. dolnego łożyska 6205 nie ruszałem bo uznałem że jeszcze w miarę kręci się. co do łożyska oporowego to ono niema wpływu na boczne bicie wrzeciona. Postanowiłem że jutro wymienię dolne łożysko 6205, ale czy to pomoże to nie wiem. YT:
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 22
- Posty: 25
- Rejestracja: 25 paź 2015, 01:45
- Lokalizacja: Nałęczów
Może nie wszystko naraz. pierw muszę ws15 doprowadzić do ładu a potem tokarkę uruchomić. czujnik kupię jak będę miał do czego użyć go. bo jednorazowe użycie nie wchodzi w grę. Postanowiłem, że wymienię i łożysko oporowe razem z bieżniami.rc36 pisze:Co ma niby symbolizować ten voltomierz, gdzie jest pokazane to bicie wrzecionaweź się ogarnij i kup czujnik zegarowy ze statywem i nie kombinuj z jakimiś wynalazkami.
-
- Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 38
- Posty: 76
- Rejestracja: 26 sie 2015, 13:17
- Lokalizacja: Chojna
Jeszcze raz w sprawie łożysk, chyba będę zamawiał ZVL-Slovakia. I tu pytanie czy jest różnica z jakim luzem zamówię? Czy będzie to normalny czy też powiekszony C3? Dajcie znać:) Aaaaa no i dalej nie mogę zdjąć tego cholernego koła pasowego z silnika... próbowałem podkładać pod najmniejsze koło pasowe(te najbliżej silnika) 2 płaskowniki o gr. 8mm przy samym wale a nastepnie lapałem je ściągaczem na końcach po opu stronach i kręciłem... jedynie płaskowniki powyginałem
Macie pomysły? Pozdro.

Moje projekty itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/profile
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 21
- Posty: 11925
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
Łapiąc ściągaczem taki jak poniżej - nie wygniesz. (nawiasem, kiedyś i tak się przyda)rkowalski pisze:2 płaskowniki o gr. 8mm przy samym wale a nastepnie lapałem je ściągaczem na końcach po opu stronach i kręciłem... jedynie płaskowniki powyginałem


http://www.promotorlublin.pl/?3927,scia ... -ae310006b
http://www.proficentrum.pl/odklejacze-d ... k,186.html
Normalnie działa on jak klin kiedy dwie ukośnie ścięte połówki znajdujące się między kołem pasowym a łożyskiem (czy jego obudową) są ściągane śrubami wszędzie tam gdzie łapy normalnego ściągacza nie mogą podejść zez względu na wąską przerwę.
Ale w Twoim przypadku mogą zastąpić podkładane płaskowniki. Na pewno się nie wygną.


Ostatnio zmieniony 20 gru 2015, 22:34 przez RomanJ4, łącznie zmieniany 2 razy.
pozdrawiam,
Roman
Roman