Problem z szafirami
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
Problem z szafirami
Witam serdecznie,
Jestem nowy w temacie WaterJetów. Mam problem tego typu, że od pewnego czasu drastycznie zmniejszyła się żywotność kryz szafirowych. Gdzie szukać przyczyny?
Jestem nowy w temacie WaterJetów. Mam problem tego typu, że od pewnego czasu drastycznie zmniejszyła się żywotność kryz szafirowych. Gdzie szukać przyczyny?
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
Zawsze mam podobnie po serwisie pompy. Zanim odpale zmieniam na jakas stara az przeleci jakikolwiek syf z systemu. Mielismy problem jak filtr sie zapchal kiedys i co jakis czas przelatywal jakis syf.
Nastepna sprawa, mozesz miec zbyt wysokie cisnienie albo skoki cisnienia. Leci ok i nagle skoczy. Tez mialem taka sytuacje gdy zawor regulujacy potrzebowal serwisu.
Ostatnie co mi przychodzi do glowy to dociskasz zbyt mocno jak montujesz nowa ( kalibracja klucza dynanometrycznego nadal jest ok? )
Nastepna sprawa, mozesz miec zbyt wysokie cisnienie albo skoki cisnienia. Leci ok i nagle skoczy. Tez mialem taka sytuacje gdy zawor regulujacy potrzebowal serwisu.
Ostatnie co mi przychodzi do glowy to dociskasz zbyt mocno jak montujesz nowa ( kalibracja klucza dynanometrycznego nadal jest ok? )
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 3
Witam,
Po wymianie KRYZY (oryginalne FLOW)
Kryzę po wymianie trzeba traktować jak nowy silnik:
Docieranie Kryzy
Start pompy jak masz 50 to start cięcia 5 min i dopiero przełącz na wysokie (500) 5 min
Stop ustaw na 1500 wystartuj i 5-10 min
Stop ustaw na 2500 wystartuj i 5-10 min
U mnie najsłabsza 300 godzin normalnie 500 to minimum, rekord 700
Pracuje 70% czasu na ciśnieniu 5500
Jeśli dokręcisz zbyt mocno to nawet 20 godzin nie wytrzyma
Po wymianie KRYZY (oryginalne FLOW)
Kryzę po wymianie trzeba traktować jak nowy silnik:
Docieranie Kryzy
Start pompy jak masz 50 to start cięcia 5 min i dopiero przełącz na wysokie (500) 5 min