#59
Post
napisał: panzmiasta » 04 sty 2015, 01:46
Kto co zrobił to już teraz nie bardzo istotne , jak potrzebujesz też do frezowania to twoje wrzeciono do niczego nie służy wiertła mk przy wierceniu na kolumnie też nie użyjesz , wrzeciona muszą pasować do każdego osła bo ... bo są robione pod łożyska i z tolerancją H ileś tam tak że tu bym się nie obawiał ale ... Fajny miałem pomysł by zrobić nowe wrzeciono w starej obudowie , średnicę łożysk wewnętrzną czyli tam gdzie stykają się z wrzecionem dałbym większą , stożek wyszlifować na mk3 , przerobił klepki zamykające łozyska , kolo pasowe i zębatkę na wrzecionie , uchwyt wtedy 100mm i masz przelot 20mm przez całość i najbardziej stuningowane wrzeciono w Pl . Zapewne cena dorobienia oryginału czy "tuningu" będzie taka sama ale radość pewnie 10x większa .
PS: W moim osiołku [odpowiadając na pytanie ] tak dałem korbki do chromu , robiłem parę innych rzeczy a nie chciało mi się poświęcić 10h na polerki to wyszło jak wyszło . I proszę nie wklejać tu linków które powinny się znaleźć w dziale okazje , nie negować złych postów innych samemu pisząc bla bla bla , temat ma być krótki i dość treściwy , mam kolejny patent na usprawnienie obsługi OUS-a , dotyczy logistyki , następnym postem pewnie wyjawię treści
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam