Już pisał że nie przychodzą.pabloid pisze:Po pierwsze pokaż zdjęcie z drugiej strony czy przychodzą drugie końce uzwojeń na te śróby które teraz są połączone blaszkami (na 99% tak, bo po co byłyby połączone gołe śruby blaszkami?)
Dla obniżenia kosztów. Koszt tych blaszek jest niższy niż koszt ich wymontowania. Jeżeli producent silników kupuje kostki a producent kostek sprzedaje tylko kostki z blaszkami, to nie opłaca się ich wymontowywać (ani to sprzedać na złomie ani wykorzystać).pabloid pisze:(na 99% tak, bo po co byłyby połączone gołe śruby blaszkami?)
Skoro w niczym nie przeszkadzają to je po prostu zostawiają. Tak było u mnie.
Wyprowadzone były tylko końce U1, W1, V1.
U2, W2, V2 były zwarte już wewnątrz silnika. Śrubki U2, W2, V2 na kostce były więc niepodłączone do przewodów U2, W2, V2 i ewentualne zwarcie tych śrubek blaszkami nic nie dawało. Ale też w niczym nie przeszkadzało.