
Lifting (reanimacja ?) TUC - 40
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 2347
- Rejestracja: 28 sty 2007, 16:12
- Lokalizacja: Łódź
tu akurat może być odwrotnie - trochę wolniej to może być tak że jeszcze troszeczkę tej energi do zwalnianego silnika dostarczasz. A gdy ostro to całość idzie w ciepło - i jeszcze przez tą chwilę falownik zasila.kamar pisze:ostre hamowania ten procent zmniejszą.
Ale rząd tych wartości to pomijalne sprawy.
W windzie, dźwigu to tak.
Ale u siebie też zrobiłem wybieg dosyć długi bo przy krótkim to luzy międzyzębne we wrzecienniku nieprzyjemnie stukają. Jest tylko pstryk na pulpicie włączający opcję hamowania gdy trzeba gwintować.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 851
- Rejestracja: 05 gru 2006, 22:28
- Lokalizacja: Bielsko Biała
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 lis 2012, 21:27
- Lokalizacja: Mielec
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1325
- Rejestracja: 10 cze 2007, 00:16
- Lokalizacja: o/Bełchatowa
na pierwszy rzut oka, nie czytając posta, myślałem, że kol. Kamar ma jakąś niespodziankę związana z imakiem, mega imakkamar pisze:MlKl pisze:jeszcze szybka z przodu, i będzie profiProrocze słowakamar pisze:To ma być uniwersal a nie profiale nigdy nie mów nigdy - tylna osłona na wszelki wypadek sztywna, przyłbice na szynach w razie czego utrzyma
Umarło łożysko na wrzecionie to przy okazji dostanie przyłbicę.

-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 167
- Rejestracja: 11 mar 2012, 12:26
- Lokalizacja: Łódzkie/Wielkopolskie
Witam, również jestem posiadaczem TUC-40 tyle ze 1500:) po odkręceniu zabieraka bicie mierzone na stożku zewnętrznym jak i wewnętrznym jest około 2-3setki ( do przeżycia ) natomiast jeśli odciągnę wrzeciono ( wałek fi 50 włożony przez wrzeciono wystający na około 60cm) wskazówka odchyla się o 5-6 setek. Czy konieczna już jest w takim przypadku wymiana łożysk ?? W instrukcji jest napisane o możliwościowe zeszlifowania pierścienia dwudzielnego o 0,24 mm powoduje zmniejszenie luzu o 0,01 mm czy owa operacja powinna przynieść jakieś pozytywne efekty ??
Czy mógłby kolega wrzucić zdjęcie w/w pierścienia który należy szlifować ??
Czy po nieudanej probie regeneracji ( szlif pierścienia --> nadal występuje bicie ) ten pierścień trzeba będzie zrobić nowy ??
I czy do tej czynności należy demontować Całe wrzeciono ??
Pozdrawiam i Dziękuje za odpowiedz

Czy mógłby kolega wrzucić zdjęcie w/w pierścienia który należy szlifować ??
Czy po nieudanej probie regeneracji ( szlif pierścienia --> nadal występuje bicie ) ten pierścień trzeba będzie zrobić nowy ??
I czy do tej czynności należy demontować Całe wrzeciono ??
Pozdrawiam i Dziękuje za odpowiedz
