Czym zabezpieczyc stal przed korozja ?

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 7738
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#11

Post napisał: pukury » 26 lut 2007, 01:03

witam !! a tak w gruncie rzeczy to myślę że elementy o gabarytach takich jak potrzebuje Kol. to najlepiej wykonywać z " nierdzewki " i po problemie . pozdrawiam !!


Mane Tekel Fares

Tagi:

Awatar użytkownika

Wodzu
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 674
Rejestracja: 29 lip 2006, 19:32
Lokalizacja: z sasiedztwa

#12

Post napisał: Wodzu » 26 lut 2007, 01:04

Co wy piszecie ?? Przeciez on sie pyta czy mozna pocynkowac kola zebate?? Najpierw odpowiedz jakie to sa kola zebate??
Jezeli te kola byly wiorkowane, lub szlifowane, to wystarczy im praca w oleju i nic sie nie powinno dziac, a wiec szczelna obudowa, a reszte elemetow oddaj po prostu do czernienia. Albo jak chcesz to konkretnie zabezpieczyc to daj to do niklowania, lub chromowania, ale bron boze oddac kola zebate do pokrycia, no chyba ze chcesz je azotowac :mrgreen:
Prawda leży pośrodku -Arystoteles.Może dlatego wszystkim zawadza -Wodzu.


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 7738
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#13

Post napisał: pukury » 26 lut 2007, 01:11

witam !! święte słowa Wodzu ! - nie zabardzo pasuje niklowanie powierzchni pracujących kół zębatych :lol: . jeżeli ich ( kół ) jeszcze niena to można by je zrobić z czegoś co nie rdzewieje - jak ktoś czuje obrzydzenia do nierdzewjki to możę z brązu aluminiowego ( ba 1025 - chyba) :lol: pozdrawiam !!
Mane Tekel Fares


Seba-Jongen
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 205
Rejestracja: 20 sty 2007, 12:32
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#14

Post napisał: Seba-Jongen » 26 lut 2007, 01:24

:smile: :grin: :lol:
kolega chce zrobić model samochodu a tu projekt samojezdnego bojowego czołgu powstaje.

Awatar użytkownika

Wodzu
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 674
Rejestracja: 29 lip 2006, 19:32
Lokalizacja: z sasiedztwa

#15

Post napisał: Wodzu » 26 lut 2007, 01:27

Seba widzisz kolega szuka odpowiedzi i innych niz "konkretnych" tutaj nie dostanie :-) no chyba ze Bartus sie wypowie to pewnie zmienimy temat (hehe wlasnie to zrobilem) albo olo zacznie sie klocic z kims, kurcze juz prawie jak w rodzinie :-)
Prawda leży pośrodku -Arystoteles.Może dlatego wszystkim zawadza -Wodzu.


Autor tematu
MC-Maxim
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 4
Posty: 72
Rejestracja: 06 lip 2006, 13:47
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

#16

Post napisał: MC-Maxim » 26 lut 2007, 06:40

Ale sie dyskusja nazwiazala :) Dzieki chlopaki za odpowiedzi .... zebatek nie musze cynkowac, poniewaz przekladnie beda uszczelnione (zapytalem tak na zapas) jezeli chodzi o elementy przekladni sa tam na rury o dl. 50 mm i sciance 1,5 mm, ale mysle ze sie to nei powygina jak ktos powiedzial ..... gdyz cynkuje sie za pomoca pradu tak ?

Pozdrawiam :)
www.rc-trial.pl - Zapraszam na forum !
-----------------
Moj sprzet --> OUS-1 !
http://www.cnc.info.pl/album_personal.htm?user_id=2495

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”