Są trzy sposoby miom skromnym zdaniem:
karoseria z żywic i włókien:
sposób 1
Cadowskie przekroje- wręgi - potem wycięte to ze sklejki, wypełnione styropianem, prawie do końca, reszta pianką poliuretanową, potem obcinanie, szlifowanie, dorabianie szczegółów szpachlowanie, poprawianie, szpachlowanie, szlifowanie, żelkot - formy i z form elementy karoserii
sposób 2
modele 3d poszczególnych części karoserii odchudzone o grubość karoserii docelowej, firma automet - frezarka 5osi - kasa - modele ze styropianu (kiedyś mi robili model - bardzo ładnie wyszło) - szpachla - żelkot - żywica+włókno - szlifowanie - gotowe elementy.
sposób 3
karoseria z alu
wręgi jak w sposobie pierwszym, blacha z alu, narzędzia blacharskie, koło angielskie, młotek pneumatyczny, ręczne nożyce stempelkowe, tig dc, każdą część robisz ze spawanych kawałków. W ten sposób kiedyś robiłem formę do rotomoldingu, blacha głębokotłoczna, stalowa 1,5mm.poniżej fotki:
