Frezarka czysto amatorska - poczatkujacy
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 6
Nie znam sterownika z MixPolu choć myślałem o jego kupnie, później Kostner
namówił mnie na polutowanie samodzielne JOE-A3977 – w zasadzie fajna zabawa, choć po przejściowych trudnościach. ( nieopłacalne, ale za to mam zrobione tak jak chciałem, wszystko na jednej płytce – 4xA3977, BOB, 3 przekaźniki, regulator obrotów wrzeciona (AC 2kw), mostek, no i wiele się nauczyłem choć przystępując do pracy nie potrafiłem odróżnić rezystora od kondensatora (oczywiście wciąż jestem amatorem – ale dla mnie to już wielki krok)
Generalnie A3997 chodzi bardzo ładnie mam go na takich małych silnikach (1,2Nm) myślę ze to dobry wybór.
Pomyśl o samodzielnej budowie, gorąco zachęcam, MARKcomp77 sprzedaje kity do A3977

Generalnie A3997 chodzi bardzo ładnie mam go na takich małych silnikach (1,2Nm) myślę ze to dobry wybór.
Pomyśl o samodzielnej budowie, gorąco zachęcam, MARKcomp77 sprzedaje kity do A3977
Zwątpienie jest oznaką, że podążasz w dobrym kierunku.
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 33
- Kontakt:
dodam tylko że wszystko co na temat owego projektu opartego na A3977 jest zawarte w tym temacie:olo_3 pisze:Pomyśl o samodzielnej budowie, gorąco zachęcam, MARKcomp77 sprzedaje kity do A3977
https://www.cnc.info.pl/viewtopic.php?t=1783
Czlowiek z ideą jest uważany za wariata - aż do czasu gdy jego idea zwycieży. (Potem uznaje się go za bohatera i za pioniera danej dyscypliny.)
Pomogłem...
to nacisnij POMÓGŁ :]
Pomogłem...

-
Autor tematu - Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 52
wITAM;
po wielu testach na nowym sterowniku. Osiagam predkosci na G0 3000mm/min.
Sterownik ustawilem na 1/1 poniewaz ustawienia na 1/8 ograniczalo dosc mocno.
Przyspieszenie jest 60 hamowianie 500 i ladnie chodzi.
NO ciagle mnie dobija te uginanie sie walkow. trzeba ograniczac predkosci aby nie skakalo. I bede niedlugo zamawial szyny do tego plotera.
Powinno byc o niebo lepiej.