OUS 1 - wersja katowicka
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 103
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
No no . 10/10 za spostrzegawczość , widziałem ją jakiś czas temu lecz przez chwilę typu - za drogi paździerz allegrowy - dodam tylko od siebie że to co nie powinno zostało pomalowane farbą antykorozyjną , nie jest godna zainteresowania . Przypomniało mi się że miałem zdradzić jak wiercić mniejsze otwory większym wiertłem ; , jutro wieczór zdradzę tajemnicę alkowy . Pozdrawiam .
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
Tagi:
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 18
- Posty: 44
- Rejestracja: 16 lis 2008, 14:39
- Lokalizacja: Jaworzno
OUS 1 - wersja katowicka
tomcat65 pisze: Też chcę, ale może wrzucić też zdjęcia, najlepiej części składowych, tu, na forum.
Tak jak kolega i koledzy chcieli tak robie.
- Załączniki
-
- 7.png (409.09 KiB) Przejrzano 683 razy
-
- 5.png (352.63 KiB) Przejrzano 684 razy
-
- 3.png (468.21 KiB) Przejrzano 682 razy
-
- 2.png (661.99 KiB) Przejrzano 683 razy
-
- 1.png (655.07 KiB) Przejrzano 695 razy
-
- DSCN1327.JPG (58.18 KiB) Przejrzano 968 razy
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 18
- Posty: 44
- Rejestracja: 16 lis 2008, 14:39
- Lokalizacja: Jaworzno
OUS 1 - wersja katowicka
Posiadam do niej takie cusia (patrz zdjecia) i przypuszczam ze jest to mocowanie silnika do stołu bo idealnie pasuje, jednak jeszcze nie sprawdzalem i mysle ze moglo by to zapobiegac drganiom przenoszonych przez dyszel jak myslicie ma to sens??
- Załączniki
-
- 10.png (195.38 KiB) Przejrzano 687 razy
-
- 9.png (459.84 KiB) Przejrzano 683 razy
-
- 8.png (403.31 KiB) Przejrzano 684 razy
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 103
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
nie bardzo widzę jak ma do tego być silnik przykręcony , za wiotko to dla mnie wygląda , jak coś to dobre rozwiązanie jest silnik przykręcić bezpośrednio do stołu i owalne otwory w stole do przesuwania silnika w celu napięcia i luzowania pasków , czy ja dobrze zauważyłem że masz silnik przeróbkę na 1f ?
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 18
- Posty: 44
- Rejestracja: 16 lis 2008, 14:39
- Lokalizacja: Jaworzno
panzmiasta pisze:nie bardzo widzę jak ma do tego być silnik przykręcony , za wiotko to dla mnie wygląda , jak coś to dobre rozwiązanie jest silnik przykręcić bezpośrednio do stołu i owalne otwory w stole do przesuwania silnika w celu napięcia i luzowania pasków , czy ja dobrze zauważyłem że masz silnik przeróbkę na 1f ?
Co do silnika to sie zamienilem, oryginalny na jednej fazie siem grzał ten na tabliczce znamionowej ma ze jest to silnik 1f 220V 1,6A i 1400 obr/min mimo to posiada 6 wyprowadzen jest produkcji czechosłowackiej a wracajac do mocowania silnika to nie jest to wiotkie jest to grubości 4mm czyli tyle co podstawa do ktorej jest przykrencony silnik. I na koniec kilka fot jak ja to widze.
I jeszcze jedno na jednym ze zdjec widac fabryczny otwór z gwintem i slady ze bylo to cos przykrencone tam.
- Załączniki
-
- IMG_0224.JPG (41.04 KiB) Przejrzano 683 razy
-
- IMG_0230.JPG (45.06 KiB) Przejrzano 683 razy
-
- IMG_0228.JPG (55.84 KiB) Przejrzano 682 razy
-
- IMG_0226.JPG (37.47 KiB) Przejrzano 684 razy
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 103
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
minus taki że zmiana przełożeń będzie super udręką , dodatkowa śrubka od dołu to kłopot , no myślałem że silnik ma być tylko na tej blaszce , tak to wytrzyma śmiało tylko przekalkuluj zmianę przełożeń po zastosowaniu tego "patenta " . Puki co najlepszy patent to jest silnik 0,6 -0,8kw 3f + falownik i zrezygnowanie z przekładni pośredniej , bardzo wygodne rozwiązanie
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 18
- Posty: 44
- Rejestracja: 16 lis 2008, 14:39
- Lokalizacja: Jaworzno
OUS 1 - wersja katowicka
O falowniku nie mysle moje mysli kieruja sie ku silnikowi pradu stalego. Falownik drogi + nowy silnik, pradu stalego silnik mam z bieżni do biegania tylko autotransformator cza skrecic.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 103
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
OOooooo to tego jeszcze nie graliśmy ; , ja nie wetuje żadnych rozwiązań , pamiętaj że moc totalna jest najważniejsza , jeśli z tej bieżni silnik jest na 12v to mocowo powinien być konkretny ... próbuj , falowniki nie są aż takie drogie na jakie wyglądają , jak ma się takich znajomych jak tomcat65 to można taniej nabyć 

perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam