
Mini wrzeciono BLDC
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 62
- Rejestracja: 12 mar 2009, 16:53
- Lokalizacja: Sandomierz
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 40
- Posty: 430
- Rejestracja: 27 lut 2009, 00:05
- Lokalizacja: Stary Sącz
chyba jedyną zaletą jest łatwość chłodzenia jednak z tym też można sobie poradzić przy outrunnerze jeżeli temacik przeczytałeś to juz wiesz jak : ) chociaż możesz zastosować taki silnik jak podałeś w końcu ktoś musi być pierwszy hehe
ostatnio miałem przerwę i maszyna stała jednak ost tydzień wrzeciono pracuje codziennie po 4 godziny w sklejce, nie ma problemu z grzaniem się nawet gdy temp w pomieszczeniu jest wysoka, ogólnie działa jak trzeba ale lepiej odpukać
ostatnio miałem przerwę i maszyna stała jednak ost tydzień wrzeciono pracuje codziennie po 4 godziny w sklejce, nie ma problemu z grzaniem się nawet gdy temp w pomieszczeniu jest wysoka, ogólnie działa jak trzeba ale lepiej odpukać

-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 1418
- Rejestracja: 15 lis 2010, 20:18
- Lokalizacja: okolice
niko65, fajnie że temat się trochę kręci.
Dawno temu wspominałeś o zastosowaniu chłodzenia wodnego
http://www.rc-electrotown.pl/index.php? ... rod_id=201
...jak będziesz kiedyś przerabiał wrzeciono, lub projektował na nowo
, może się przydać. Tylko cenowo wychodzi średnio. Robi się też wężownice nawijane na korpus silnika, proste i działa.
Na tej stronce jest taż parę fajnych silniczków godnych uwagi.
Dawno temu wspominałeś o zastosowaniu chłodzenia wodnego

http://www.rc-electrotown.pl/index.php? ... rod_id=201
...jak będziesz kiedyś przerabiał wrzeciono, lub projektował na nowo

Na tej stronce jest taż parę fajnych silniczków godnych uwagi.
Pozdrawiam Sławek
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 1418
- Rejestracja: 15 lis 2010, 20:18
- Lokalizacja: okolice
smouki, nooooo ceramiczne do 400 k. obrotów 
Tak na poważnie, ze względu na siły występujące przy frezowniu, to raczej tandem 2*skośne na ośce Er zaraz za głowicą i jedno w okolicy zębatki. podparty wałek silnika nad pszekładnią, to tak żeby dłużej posłużyło. Ale Ci skomplikowałem sprawę ...
Może się przydać:
http://www.wama.com.pl/pobierz/LOZYSKA_ ... CALOSC.pdf

Tak na poważnie, ze względu na siły występujące przy frezowniu, to raczej tandem 2*skośne na ośce Er zaraz za głowicą i jedno w okolicy zębatki. podparty wałek silnika nad pszekładnią, to tak żeby dłużej posłużyło. Ale Ci skomplikowałem sprawę ...
Może się przydać:
http://www.wama.com.pl/pobierz/LOZYSKA_ ... CALOSC.pdf
Ostatnio zmieniony 04 mar 2011, 04:08 przez dudis69, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Sławek
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 1418
- Rejestracja: 15 lis 2010, 20:18
- Lokalizacja: okolice
jak ktoś chce znajdzie sposób...jak ktoś nie chce znajdzie powód

To daj 4* takie: http://www.vxb.com/page/bearings/PROD/8mm/Kit8330
albo tulejowanie zostaje.
Zara zajrzę

Pozdrawiam Sławek
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 48
- Posty: 1507
- Rejestracja: 04 lis 2007, 19:45
- Lokalizacja: Kristiansund
- Kontakt:
a mogę takie?
bo mam takie wiertło do zrobienia obudowy ( trochę to tandetne stwierdzenie, przy posiadaniu frezarki cnc
)
[ Dodano: 2011-03-03, 22:28 ]
tak mi się te bldc spodobały że w tokarce chcę zastosować taki silnik, bo ten silnik co dostałem nie startuje, a tak miałbym regulację prędkości, oczywiście mowa o większym silniku


[ Dodano: 2011-03-03, 22:28 ]
tak mi się te bldc spodobały że w tokarce chcę zastosować taki silnik, bo ten silnik co dostałem nie startuje, a tak miałbym regulację prędkości, oczywiście mowa o większym silniku