4 oś - oś obrotowa
-
Autor tematu - Moderator
-
ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1494
- Rejestracja: 11 kwie 2005, 13:00
- Lokalizacja: Gdansk
4 oś - oś obrotowa
Skończyłem nową oś obrotową - chodziło o możliwość naprężania każdego paska osobno.
Przełożenie 1:50
Przełożenie 1:50
- Załączniki
-
- zlozeniowy.jpg (86.11 KiB) Przejrzano 4447 razy
-
- 28102009033.jpg (82.06 KiB) Przejrzano 3705 razy
-
- 28102009032.jpg (121.37 KiB) Przejrzano 3726 razy
-
- 28102009030.jpg (81.21 KiB) Przejrzano 3620 razy
-
- 28102009029.jpg (103.45 KiB) Przejrzano 3626 razy
-
- 28102009027.jpg (102.16 KiB) Przejrzano 3637 razy
-
- 28102009041.jpg (133.29 KiB) Przejrzano 3712 razy
-
- 28102009040.jpg (144.9 KiB) Przejrzano 3673 razy
-
- 28102009039.jpg (81.96 KiB) Przejrzano 3721 razy
-
- 28102009036.jpg (84.09 KiB) Przejrzano 3701 razy
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1743
- Rejestracja: 28 gru 2004, 23:56
- Lokalizacja: Rybnik
Bardzo fajnie to wygląda . Kola pasowe nadal robisz sam ? czy może znalazłeś firmę która oferuje kola bez luzu ? Przewidujesz prace tej osi tylko na sucho ? Bo nie widać na zdjęciach żadnych uszczelek a może się mylę ?
Moj chomik
http://chomikuj.pl/skotisobek
http://chomikuj.pl/skotisobek
-
Autor tematu - Moderator
-
ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1494
- Rejestracja: 11 kwie 2005, 13:00
- Lokalizacja: Gdansk
Niestety za duże luzy występują pomiędzy paskami a kołem zębatym dlatego koła wykonałem sam na drążarce drutowej aby max zminimalizować luzy. Dodatkowo po jakimś czasie użytkowania występuje minimalne wydłużenie paska zębatego a przy tej konstrukcji mam możliwość napinania każdego z nich . Na sucho - choć łożyska zawsze są trochę nasmarowane.
- Załączniki
-
- DSC02300.JPG (94.56 KiB) Przejrzano 3612 razy
-
- DSC02299.JPG (108.65 KiB) Przejrzano 3620 razy
-
- DSC02301.JPG (85.1 KiB) Przejrzano 3623 razy
-
- 1.jpg (54.53 KiB) Przejrzano 9751 razy
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 4017
- Rejestracja: 15 lis 2006, 22:01
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Odnoszę wrażenie, że płyty łożyskowe są trochę za grube, chyba że chodziło o tłumienie drgań. Osobiście projektował bym trzpień uchwytu z otworem, tak by wykorzystać wszystkie jego zalety. Koło napędowe dał bym po stronie uchwytu, żeby drugi koniec podeprzeć delikatniejszym łożyskiem.
Czy złącze silnika daje radę?
Czy złącze silnika daje radę?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 8363
- Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
- Kontakt:
rozwiązanie dosc ciekawe ale w zyciu bym nie przypuszczał ze kol piotrjub natrzaska błędów rysunkowych przez co rysunek jest mało czytelny (brakuje kilku krawędzi w widoku wałka głównego i kilka osi symetrii)
wygląda to na małą serie 6 szt (?)
zastanawial mnie ten 3 stopien pomiedzy silnikiem i "pudełeczkiem", a pudełeczko to jakis reduktor - widac przesuniete osie
wygląda to na małą serie 6 szt (?)
zastanawial mnie ten 3 stopien pomiedzy silnikiem i "pudełeczkiem", a pudełeczko to jakis reduktor - widac przesuniete osie
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1243
- Rejestracja: 10 kwie 2005, 14:18
- Lokalizacja: STALOWA WOLA W-WA
- Kontakt:
a ja "w zyciu bym nie przypuszczal", aby wlasciciel firmy zatrudniajacej - o ile sie nie myle - siedemdziesieciu pracownikow mial czas aby samemu robic rysunki, albo zeby je po kims sprawdzac.bartuss1 pisze:w zyciu bym nie przypuszczał ze kol piotrjub natrzaska błędów rysunkowych
-mamo, czy jestem Twoją małą księżniczką?
-nie, nie jesteś synu
-nie, nie jesteś synu