Nutoll 550 - jak smarować
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 216
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 13:32
- Lokalizacja: Lublin
Potwierdzam z całą stanowczością. Tak wygląda "odzysk" wiórków i brudu jedynie z suportu.clipper7 pisze:Tokarka w stanie dostarczonym przez producenta nie powinna być uruchamiana.Wymaga rozkonserwowania, zalania olejem itp

Zdjęcie kilku umytych cześci. Rozwiały się moje obawy czy aby napewno to jest z metalu


Aby zdjąć suprt wystarczyło odkręcić prawe łożysko śruby pociągowej (żółta strzałka). Jak odczepić śrubę pociągową? Wygląda jakby była przymocowana na kołki, ale ni diabła nie chcą mi wyleźć....??

Pyatanie 2
Suport jeździ nierównomiernie, są trzy miejsca w których trzeba mocniej naciskać na korbkę. To krzywe prowadnice? A może coś nie tak z listwą zębatą za śrubą pociągową?
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 216
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 13:32
- Lokalizacja: Lublin
Ja?
Znaczy krok po kroku jak rozebrać? jak myć? jak smarować?
Mycie: ręczniki papierowe lub szmaty, bańka z benzyną, miska, pędzelk i jazda!
Smarowanie: miska z olejem, pędzelek i jazda!
Musztarda po obiedzie. Śrubę pociągową umyłem pędzelkiem "w powietrzu" i już złożyłem wszytsko do kupy. Co najwyżej mogę zrobić fotkę całości, ponumerować części i opis w punktach dodać.
Ogólnie maszyna ma budowę cepa. Kilka blaszek i śrubek.
Znaczy krok po kroku jak rozebrać? jak myć? jak smarować?
Mycie: ręczniki papierowe lub szmaty, bańka z benzyną, miska, pędzelk i jazda!

Smarowanie: miska z olejem, pędzelek i jazda!

Musztarda po obiedzie. Śrubę pociągową umyłem pędzelkiem "w powietrzu" i już złożyłem wszytsko do kupy. Co najwyżej mogę zrobić fotkę całości, ponumerować części i opis w punktach dodać.
Ogólnie maszyna ma budowę cepa. Kilka blaszek i śrubek.