Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

Prasy, gilotyny, krawędziówki, tłoczniki i wykrojniki, etc...
Awatar użytkownika

Autor tematu
PiotrJakubowski
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 25 sie 2021, 00:06

Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#1

Post napisał: PiotrJakubowski » 25 sie 2021, 00:30

Witam Was serdecznie,
natrafiłem na forum gdyż mam problem, potrzebuje niby prostych blaszek z aluminium lub nierdzewki z blachy 1mm, niby proste giecie a przez male srednice i wielkosc giecia w okolicy kazdy mowi ze do tego trzeba przyrzad na prase a to sa koszta, podpowiecie mi czy jest jakiś prosty sposób zrobienia tego?jakiej maszyny szukać (dokladnosc okolo 1mm), a moze ktos z Was podjoł by sie wygięcia takich blaszek
potrzebuje po 200sztuk jednych i drugich Obrazek




andrejch2
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 413
Rejestracja: 15 wrz 2019, 07:56

Re: Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#2

Post napisał: andrejch2 » 25 sie 2021, 07:01

dla 200 sztuk żeby zachować powtarzalność niestety konieczny jest przyrząd,


drzasiek90
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 634
Rejestracja: 25 kwie 2016, 11:58
Lokalizacja: Jodlowa
Kontakt:

Re: Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#3

Post napisał: drzasiek90 » 25 sie 2021, 07:12

Jaka długa ta blacha?
I jaki promień gięcia?

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3523
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#4

Post napisał: Zienek » 25 sie 2021, 11:38

Pitolenie o szopenie. Po prostu nie mają matrycy T tylko wielorowkową. Przez to nie dadzą rady wygiąć tego zetownika, bo 8mm oprze się na matrycy, która ma szerokość 60mm (dla mocowania Amada Promecam, które jest najbardziej popularne w tanich prasach). Odezwij się na [email protected] to może coś zaradzimy. Pilne?

Awatar użytkownika

Autor tematu
PiotrJakubowski
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 25 sie 2021, 00:06

Re: Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#5

Post napisał: PiotrJakubowski » 25 sie 2021, 15:37

dlugosc blachy 20mm to maja byc takie uchwyty w tym ksztalcie do plyt

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3523
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#6

Post napisał: Zienek » 25 sie 2021, 16:15

20mm to wymiar wewnątrz, czy na zewnątrz?

Dodane 45 sekundy:
Jakieś otworki w boku 32mm?


minipc
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 1
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2016, 07:59
Lokalizacja: PL

Re: Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#7

Post napisał: minipc » 25 sie 2021, 18:36

andrejch2 pisze:
25 sie 2021, 07:01
dla 200 sztuk żeby zachować powtarzalność niestety konieczny jest przyrząd,
Żaden przyrząd nie jest potrzebny, wystarczy precyzyjna i nie zajechana prasa krawędziowa, na moim LVD DynaPress i matyrcy Amada V6 mam dokładność rzędu 0.2mm.

Piotr wyślij PM.

Obrazek


Cięciwa
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)
Posty w temacie: 1
Posty: 86
Rejestracja: 25 gru 2020, 10:14
Lokalizacja: prawie w centrum Polski

Re: Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#8

Post napisał: Cięciwa » 25 sie 2021, 21:32

Na czymś takim to zagniesz:
(nie chce się zalinkować)
Niestety musisz poszukać np. MAAD zaginaka segmentowa 1270/1.2.
Belka gnąca 15mm i zet 20 zagnie.

Awatar użytkownika

Autor tematu
PiotrJakubowski
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 25 sie 2021, 00:06

Re: Niby proste blaszki a jednak trudne- problem z gieciem

#9

Post napisał: PiotrJakubowski » 25 sie 2021, 23:31

Zienek pisze:
25 sie 2021, 16:15
20mm to wymiar wewnątrz, czy na zewnątrz?
Wewnetrzny wymiar

Dodane 45 sekundy:
Jakieś otworki w boku 32mm?
Jeden otwor na kołek rozporowy 8-10mm

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka plastyczna”