blasterpl pisze:jeśli założyciel tematu pyta czy da się to zrobić nie rozbierając silnika to znaczy ze chce "za darmo", i na pewno nie zapłaci za ta robotę ileś -set zloty
ileśset złotych to kosztowało samo rozebranie silnika i złożenie na nowych uszczelkach

przy dostarczeniu samego silnika

chociaż kilka lat tego nie robiłem i mogę się mylić bo stawki na pewno się zmieniły
blasterpl pisze:Wiadomo , ze te sprzęty są obliczone na ≈set godzin pracy
raczysz sobie żartować

w wyczynowym silniku tłok nie wytrzyma 20 rbh upalania, nikasil wytrzymuje nie więcej niż 3 tłoki

oczywiście mowa o cross/quad 4T
blasterpl pisze:Po prostu nie da się tego zrobić dobrze i do tego za cenę która by odpowiadała zleceniodawcy , no chyba ,ze komuś się nudzi

Nie zgodzę się z pierwszą częścią zdania ale za to zdecydowanie stwierdzam (jak w drugiej części zdania) że taka operacja jest ABSOLUTNIE NIEEKONOMICZNA.