fusion blacha do pieczenia

jak doprowadzić do rozwinięcia ?


Autor tematu
piromarek
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 6
Posty: 841
Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
Lokalizacja: Chodzież

Re: fusion blacha do pieczenia

#11

Post napisał: piromarek » 26 mar 2020, 10:24

Dzięki.
Niezłe jaja. :-)
Na revolva nie wpadłem.
Świetny pomysł.
Trzeba tylko pilnować symetrii wycięcia narożnika.
To jest fajne w modelowaniu 3d. Ciągle się można od kogoś czegoś nauczyć nowego.
THX




dudziak4
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 391
Rejestracja: 06 wrz 2007, 13:30
Lokalizacja: Bielawa

Re: fusion blacha do pieczenia

#12

Post napisał: dudziak4 » 26 mar 2020, 10:34

Chciałbym zobaczyć to gięcie w praktyce :wink:

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 3300
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: fusion blacha do pieczenia

#13

Post napisał: Zienek » 26 mar 2020, 11:02

TJarmuszczak pisze:
26 mar 2020, 09:45
Załączam model rozwijalnej foremki
foremka moja.zip
TJarmuszczak - szapo ba!

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Autodesk Software (Autocad, Inventor etc) ”