Czy to zadziała?

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
dunkan
Sympatyk forum poziom 2 (min. 35)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 35)
Posty w temacie: 14
Posty: 40
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:48
Lokalizacja: Lubin

#21

Post napisał: dunkan » 26 paź 2017, 21:54

Petroholic pisze:szew możesz stoczyć na zero... rurka na szwie ma pełny przetop więc wytrzyma :)
Mi chodzi oto jak głęboko może wyrównać ten szew, na 5cm, 10 czy 15cm w głąb rurki czyli na jakiej długości rurki.



Tagi:

Awatar użytkownika

Petroholic
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 8
Posty: 987
Rejestracja: 08 gru 2015, 12:23
Lokalizacja: Lublin

#22

Post napisał: Petroholic » 26 paź 2017, 23:43

dunkan pisze:jak głęboko może wyrównać ten szew...na jakiej długości rurki.
Na ile mu starczy wytaczak :D
Frezowanie CNC w dobrej cenie - 1000x800x220

0-793-977-827 Lublin
petroholic@wp.pl (z dopiskiem CNC w temacie bo zginie w tonie spamu) :D


steff.k
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 4
Posty: 509
Rejestracja: 07 paź 2013, 19:12
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik

#23

Post napisał: steff.k » 27 paź 2017, 08:14

Petroholic pisze:
dunkan pisze:jak głęboko może wyrównać ten szew...na jakiej długości rurki.
Na ile mu starczy wytaczak :D
Biorąc po uwagę że fabryczny wytaczak, który wejdzie do rurki ma jakieś 200mm, to 150mm spokojnie może w głąb wjechać. Można też z obu stron czyli mamy 300. Ale jak tokarz z pomysłem to znaczne więcej :wink:
Serwa DC Rulez!!!
Frezowanie gwintów ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Autor tematu
dunkan
Sympatyk forum poziom 2 (min. 35)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 35)
Posty w temacie: 14
Posty: 40
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:48
Lokalizacja: Lubin

#24

Post napisał: dunkan » 27 paź 2017, 14:23

steff.k
I oto mi chodziło ile cm. 30cm wystarczy.


steff.k
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 4
Posty: 509
Rejestracja: 07 paź 2013, 19:12
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik

#25

Post napisał: steff.k » 27 paź 2017, 14:56

Patrze na Twoje rysunki z pierwszego postu i kilka uwag:
1. Co powoduje że tarcza nie spadanie z łożysk jak nie będzie koła?
2. Ja bym dołożył jeszcze jedno łożysko w osi tarczy. Biorąc pod uwagę że tarcza nie będzie na stałe przykręcona do piasty, to podczas hamowania w tym miejscu będzie wszystko gięło.
3. Fioletowa tulejka powinna mieć kołnierz dociskający łożysko do szarej rurki 25x2. Będzie on też robił za bazę, jak głęboko fioletowa tulejka ma wejść z rurkę
4. Jak będzie mocowana fioletowa tulejka w szarej rurce?
5. Po co kombinacja z tulejka filetową i czerwoną? Nie lepiej to z jednego pręta zrobić?
6. Zaślepka piasty powinna być zrobiona pasowanie i wciśnięta na kleju do piasty, same śrubki to może być za mało, przy ostrym hamowaniu.
Serwa DC Rulez!!!
Frezowanie gwintów ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Autor tematu
dunkan
Sympatyk forum poziom 2 (min. 35)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 35)
Posty w temacie: 14
Posty: 40
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:48
Lokalizacja: Lubin

#26

Post napisał: dunkan » 27 paź 2017, 15:34

steff.k pisze:Patrze na Twoje rysunki z pierwszego postu i kilka uwag:
1. Co powoduje że tarcza nie spadanie z łożysk jak nie będzie koła?
2. Ja bym dołożył jeszcze jedno łożysko w osi tarczy. Biorąc pod uwagę że tarcza nie będzie na stałe przykręcona do piasty, to podczas hamowania w tym miejscu będzie wszystko gięło.
3. Fioletowa tulejka powinna mieć kołnierz dociskający łożysko do szarej rurki 25x2. Będzie on też robił za bazę, jak głęboko fioletowa tulejka ma wejść z rurkę
4. Jak będzie mocowana fioletowa tulejka w szarej rurce?
5. Po co kombinacja z tulejka filetową i czerwoną? Nie lepiej to z jednego pręta zrobić?
6. Zaślepka piasty powinna być zrobiona pasowanie i wciśnięta na kleju do piasty, same śrubki to może być za mało, przy ostrym hamowaniu.
Rysunek jest tyko poglądowy.
Dziś nie mam kiedy zrobić dokładnego rysynku oczywiście w miare możliwości i umiejętności ale jutro postaram się pokazać jak dokładnie to zaplanowałem.


Mam jeszcze jedno pytanie.
Czy w rurce fi21,3x2,6 można wytoczyć gwint drobnozwojowy dla tulejki z gwintem drobnozwojowym fi17,85 mierzone na gwincie a jak suwmiarką wjade w gwint pokazuje 17,17 ?


Autor tematu
dunkan
Sympatyk forum poziom 2 (min. 35)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 35)
Posty w temacie: 14
Posty: 40
Rejestracja: 01 lis 2011, 15:48
Lokalizacja: Lubin

#27

Post napisał: dunkan » 28 paź 2017, 18:21

Obrazek

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”