Mi chodzi oto jak głęboko może wyrównać ten szew, na 5cm, 10 czy 15cm w głąb rurki czyli na jakiej długości rurki.Petroholic pisze:szew możesz stoczyć na zero... rurka na szwie ma pełny przetop więc wytrzyma
Czy to zadziała?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 2688
- Rejestracja: 08 gru 2015, 12:23
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 529
- Rejestracja: 07 paź 2013, 20:12
- Lokalizacja: Kraków/Kraśnik
Biorąc po uwagę że fabryczny wytaczak, który wejdzie do rurki ma jakieś 200mm, to 150mm spokojnie może w głąb wjechać. Można też z obu stron czyli mamy 300. Ale jak tokarz z pomysłem to znaczne więcejPetroholic pisze:Na ile mu starczy wytaczakdunkan pisze:jak głęboko może wyrównać ten szew...na jakiej długości rurki.

Serwa DC Rulez!!!
Frezowanie gwintów
Frezowanie gwintów

-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 529
- Rejestracja: 07 paź 2013, 20:12
- Lokalizacja: Kraków/Kraśnik
Patrze na Twoje rysunki z pierwszego postu i kilka uwag:
1. Co powoduje że tarcza nie spadanie z łożysk jak nie będzie koła?
2. Ja bym dołożył jeszcze jedno łożysko w osi tarczy. Biorąc pod uwagę że tarcza nie będzie na stałe przykręcona do piasty, to podczas hamowania w tym miejscu będzie wszystko gięło.
3. Fioletowa tulejka powinna mieć kołnierz dociskający łożysko do szarej rurki 25x2. Będzie on też robił za bazę, jak głęboko fioletowa tulejka ma wejść z rurkę
4. Jak będzie mocowana fioletowa tulejka w szarej rurce?
5. Po co kombinacja z tulejka filetową i czerwoną? Nie lepiej to z jednego pręta zrobić?
6. Zaślepka piasty powinna być zrobiona pasowanie i wciśnięta na kleju do piasty, same śrubki to może być za mało, przy ostrym hamowaniu.
1. Co powoduje że tarcza nie spadanie z łożysk jak nie będzie koła?
2. Ja bym dołożył jeszcze jedno łożysko w osi tarczy. Biorąc pod uwagę że tarcza nie będzie na stałe przykręcona do piasty, to podczas hamowania w tym miejscu będzie wszystko gięło.
3. Fioletowa tulejka powinna mieć kołnierz dociskający łożysko do szarej rurki 25x2. Będzie on też robił za bazę, jak głęboko fioletowa tulejka ma wejść z rurkę
4. Jak będzie mocowana fioletowa tulejka w szarej rurce?
5. Po co kombinacja z tulejka filetową i czerwoną? Nie lepiej to z jednego pręta zrobić?
6. Zaślepka piasty powinna być zrobiona pasowanie i wciśnięta na kleju do piasty, same śrubki to może być za mało, przy ostrym hamowaniu.
Serwa DC Rulez!!!
Frezowanie gwintów
Frezowanie gwintów

-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 14
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 lis 2011, 15:48
- Lokalizacja: Lubin
Rysunek jest tyko poglądowy.steff.k pisze:Patrze na Twoje rysunki z pierwszego postu i kilka uwag:
1. Co powoduje że tarcza nie spadanie z łożysk jak nie będzie koła?
2. Ja bym dołożył jeszcze jedno łożysko w osi tarczy. Biorąc pod uwagę że tarcza nie będzie na stałe przykręcona do piasty, to podczas hamowania w tym miejscu będzie wszystko gięło.
3. Fioletowa tulejka powinna mieć kołnierz dociskający łożysko do szarej rurki 25x2. Będzie on też robił za bazę, jak głęboko fioletowa tulejka ma wejść z rurkę
4. Jak będzie mocowana fioletowa tulejka w szarej rurce?
5. Po co kombinacja z tulejka filetową i czerwoną? Nie lepiej to z jednego pręta zrobić?
6. Zaślepka piasty powinna być zrobiona pasowanie i wciśnięta na kleju do piasty, same śrubki to może być za mało, przy ostrym hamowaniu.
Dziś nie mam kiedy zrobić dokładnego rysynku oczywiście w miare możliwości i umiejętności ale jutro postaram się pokazać jak dokładnie to zaplanowałem.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Czy w rurce fi21,3x2,6 można wytoczyć gwint drobnozwojowy dla tulejki z gwintem drobnozwojowym fi17,85 mierzone na gwincie a jak suwmiarką wjade w gwint pokazuje 17,17 ?