Zła jakość wydruku

Dyskusje dotyczące druku i drukarek 3D
Awatar użytkownika

Adam Domański
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 288
Rejestracja: 04 lut 2008, 20:26
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zła jakość wydruku

#21

Post napisał: Adam Domański » 11 lis 2019, 17:34

Ja u siebie podniosłem temperaturę filamentu na 230 ° C mimo, że producent podawał tak jak u ciebie. Bo też słabo sklejało warstwy. Mój wydruk wysokość warstwy 0,1 prędkość wydruku 30.
Obrazek



Awatar użytkownika

ishi
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 3
Posty: 41
Rejestracja: 24 gru 2015, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zła jakość wydruku

#22

Post napisał: ishi » 11 lis 2019, 18:01

adamo2309 pisze:
11 lis 2019, 17:27
"Podoba mnie sie"
Pomimo tego ze powierzchnia jest nadal chropowata i niejednostajna, wydruk wyszedł bardzo obiecująco. Jest sztywny, nie rozpada się, no i warstwy wyglądają tak jak by były w końcu sklejone ze sobą :)
I to jest na flow = 200%?

Jeżeli tak to sprawdź czy motor ekstrudera ma na pewno krok 1,8st jak w oryginale. Swoją drogą to nic nie napisałeś co to za Aneta. Seryjna płyta, silniki, soft? Po jakich modach jest??? Tak to możemy równie dobrze wróżyć z fusów. :wink:

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Drukarki 3D, RepRap”