Zglupialem


Autor tematu
kendy
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 477
Rejestracja: 02 lut 2008, 23:29
Lokalizacja: Wroclaw

Zglupialem

#1

Post napisał: kendy » 18 gru 2008, 22:23

Czy ktos mi moze wyjasnic jak to jest z tymi rzutami w SW?

Najpierw obrazek:


a potem pytanie:

Jak to jest ze na widoku z gory (czyli teoretycznie os Z idzie mi w oko :)) ja widze os Z w poziomie? Zawsze mnie uczyli ze widok z przodu to Z do gory a XY na plaszczyznie, rzut z gory to widok XY na placzyznie i Z "prosto w oko" a z boku to znowu Z do gory a XY na plaszczyznie.

A w SW jakos to takie popier..;/ I potem w EdgeCAMie tez mi wychodzi inaczej jabym chcial.

Bardzo prosze o wyjasnienie, bo pewnie to ja mam jakies braki w wiedzy

k.




qqaz
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2082
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:12
Lokalizacja: Łódź

#2

Post napisał: qqaz » 19 gru 2008, 00:52

ustawienie kierunku układu to coś innego niż widoczność obiektu. Kręcąc kierunkiem obserwacji nie zmienia się przyporządkowania UCS.
W EC też odrębnie ustawiasz kierunki zera i niezależnie kręcisz modelem w widoku.

Awatar użytkownika

bildder
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1125
Rejestracja: 03 sie 2007, 08:32
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

#3

Post napisał: bildder » 19 gru 2008, 08:52

To ustaw sobie ta os Z w "oko", wcisnij spacje, wskaz w polu ponizej widok od gory (lub inny rzadany) i wybierz ikone aktualizuje standardowe widoki - program przypisze nowe kierunki rzutowania.

A poza tym to nie ma znaczenia, bo zawsze mozna wstawic nowy uklad wspolrzednych i w CAMie wlasnie nim sie posluzyc.
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------


Autor tematu
kendy
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 477
Rejestracja: 02 lut 2008, 23:29
Lokalizacja: Wroclaw

#4

Post napisał: kendy » 19 gru 2008, 12:36

Dzieki :)

Dalem Ci plusika :)

k.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Solidworks”