Czy ktos mi moze wyjasnic jak to jest z tymi rzutami w SW?
Najpierw obrazek:
a potem pytanie:
Jak to jest ze na widoku z gory (czyli teoretycznie os Z idzie mi w oko ) ja widze os Z w poziomie? Zawsze mnie uczyli ze widok z przodu to Z do gory a XY na plaszczyznie, rzut z gory to widok XY na placzyznie i Z "prosto w oko" a z boku to znowu Z do gory a XY na plaszczyznie.
A w SW jakos to takie popier..;/ I potem w EdgeCAMie tez mi wychodzi inaczej jabym chcial.
Bardzo prosze o wyjasnienie, bo pewnie to ja mam jakies braki w wiedzy
k.
Zglupialem
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1125
- Rejestracja: 03 sie 2007, 08:32
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
To ustaw sobie ta os Z w "oko", wcisnij spacje, wskaz w polu ponizej widok od gory (lub inny rzadany) i wybierz ikone aktualizuje standardowe widoki - program przypisze nowe kierunki rzutowania.
A poza tym to nie ma znaczenia, bo zawsze mozna wstawic nowy uklad wspolrzednych i w CAMie wlasnie nim sie posluzyc.
A poza tym to nie ma znaczenia, bo zawsze mozna wstawic nowy uklad wspolrzednych i w CAMie wlasnie nim sie posluzyc.
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------