Gdzie zdobyć gitarę i koła zmianowe do TSA 16?
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Gdzie zdobyć gitarę i koła zmianowe do TSA 16?
Dzień dobry wszystkim użytkownikom forum!
W obróbce metali jestem zupełnie początkujący. Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem tokarki TSA 16 (na zdjęciu częściowo rozebrana w celu wykonania konserwacji). Maszyna jest z 1959, zbudowana w Zakładach Metalowych Wrocław-Pilczyce. Niestety, brakuje jej gitary i kół zmianowych.
Bardzo proszę o sugestie, gdzie można te części zdobyć? Czy wogóle jest to możliwe?
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Jarek
W obróbce metali jestem zupełnie początkujący. Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem tokarki TSA 16 (na zdjęciu częściowo rozebrana w celu wykonania konserwacji). Maszyna jest z 1959, zbudowana w Zakładach Metalowych Wrocław-Pilczyce. Niestety, brakuje jej gitary i kół zmianowych.
Bardzo proszę o sugestie, gdzie można te części zdobyć? Czy wogóle jest to możliwe?
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Jarek
- Załączniki
-
- TSA16m.jpg (42.02 KiB) Przejrzano 3361 razy
Tagi:
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Ostała mi się w spadku. Mam pomysł na jej wykorzystanie, więc sprzedać nie chcę. Usiłuję za to skompletować brakujące elementy.wilk pisze:Ile za nią dałeś?
Nie odsprzedasz?
Nie masz dojść do jakichś tanich tokarek stołowych?
Ze sprzedającym na Allegro rozmawiałem. Akurat gitary i kół zmianowych nie ma.Zbych07 pisze:W ubiegłym miesiącu było nieco części do takiej maszynki na Allegro

-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
mozna by wykorzystac ta gitare od tsb 20 ale by bylo duzo przerobek. jesli nie miales nigdy doczynienia z takimi maszynkami to nieradze. no chyba ze czujesz sie na silach to na poczaek trzeba by sprawdzic wymiary skok sruby pociagowej itp.
tak przy okzaji ma ktos moze kolo zebate o 68 zebach? chetnie bym kupil.

-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)