#56
Post
napisał: Bri » 01 mar 2011, 07:18
Może nie do końca w temacie, ale mnie ostatnio autoryzowany serwis Fujitsu Siemens chce zrobić na 1300zł.
Laptop się grzał i system się zwieszał - poszedł do A-Novo we Wołominie (również serwis laptopów Lenovo i HP). Zmieniono układ chłodzenia i wentylator. Laptop wraca szybciutko, przywracam system, programy.
Wszystko cacy przez 6 godzin. Zwiecha, druga, trzecia, nie wstaje, umarł. Dzwonie, umawiam kolejny serwis. Zaraz po weekendzie kurier zabiera laptop do A-Novo. Mija tydzień i dostaję wycenę szkód (?) "w związku z uszkodzeniem mechanicznym płyty głównej którego nie obejmuje gwarancja" na 1300zł. I zdjęcia dostałem - złamana i klejona listewka zaciskowa która trzyma taśmę od klawiatury w gnieździe.
Tydzień wymiany korespondencji z Panią konsultant prowadzącą - robotem o nazwisku Pękuł, klepiącym te same formułki, bez skutku. Kobieta pisze mi non stop te same bzdury, a ja nie mogę się dowiedzieć co tak naprawdę w tym laptopie nie chodzi (bez klawiatury powinien się chyba uruchomić i choć pokazać błąd "brak klawiatury").
Że "widać ślady otwierania" - jasne [zakręt] bo był u nich tydzień wcześniej!
Serwisowałem w Bielsku po gwarancji innego lapka - jakoś nie było problemu z wylutowaniem karty graficznej z płyty głównej. A u nich nie da się wymienić gniazda (nawet nie gniazda) tylko trzeba całą płytę główną.
Laptop ma półtora roku, zdejmowana była tylko dolna klapka (ta co się ją da zdjąć), dmuchany, czyszczony tylko tak.
Poczytałem sobie o tym serwisie - non stop robi ludzi w [męski organ].
I jak tu z takimi wygrać. Jeszcze nie odpuszczam.

Śląsk - Nierdzewka, Alloy, Laser, Gięcie, Excel