Na Początek sprawdził bym czy sprzęgło jest dobrze zaciśnięty na osiach
Następnie przetestowałbym przy jakich przyśpieszeniach silnik gubi kroki,
do jakich prędkosci daje się rozpędzić. Następnie bym zredukował prędkość maksymalną 0 50%.
Frezarka alu - profilowo formatkowa
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2011, 18:29
- Lokalizacja: Warszawa / Lublin
Popieram sprawdzenie sprzęgła. Jak kiedyś zamiast sprzęgła miałem rurkę nałożoną na oś silnika i na śrubę, to mi się zrobiła z tego przekładnia 150:152. Tzn. przy poleceniu ruchu o 150mm robił 152. Co ciekawe, było to na tyle powtarzalne, że obróbka wielowarstwowa wychodziła równo, tylko jeden wymiar był przeskalowany.