Teoria stara jak swiat - tak wyszło z pomiarów poremontowych ,więc tak ma być.IMPULS3 pisze: A to co za nowa teoria? Dlaczego?
regeneracja konika -ustawienie geometrii
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 67
- Rejestracja: 08 lis 2010, 22:48
- Lokalizacja: Pabianice
Witam zapytam tutaj bo widzę że się temat troszke poszerzył mianowicie chodzi mi o regeneracje maszyny jaką jest tokarka
szlifujemy łoże przyzmy wszystkie na łożu i płaszczyzne pod wrzeciennik..? a co z suportem ? i suportem narzędziowym żeby to było w osi żeby wałki i śruba nie były naprężone.?
ps. po szlifowaniu nie skrobie się pryzm?
z tego co mi tam wiadomo to sie skrobie... ale przy tokarkach to nie wiem mój tata pracował 30 lat w fabryce gdzie produkowali szlifierki płaszczyźniane i mówił mi że zawsze skrobali..
szlifujemy łoże przyzmy wszystkie na łożu i płaszczyzne pod wrzeciennik..? a co z suportem ? i suportem narzędziowym żeby to było w osi żeby wałki i śruba nie były naprężone.?
ps. po szlifowaniu nie skrobie się pryzm?
z tego co mi tam wiadomo to sie skrobie... ale przy tokarkach to nie wiem mój tata pracował 30 lat w fabryce gdzie produkowali szlifierki płaszczyźniane i mówił mi że zawsze skrobali..
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
suport się szlifuje a potem klei jak założyciel tematu, a suport narzędziowy jak wyjdzie tak wyjdzie - na żadko której tokarce zdarza się żeby kąt ustawiony na 0 był prawdziwym zerem, co do zukosowania śruby to zauważyłem w większym suporcie że ten problem przedwidzieli i jest regulacja we wszystkie strony
skrobie się też kliny
zawsze jest jakaś maszyna która się nie zmieści na szlifierce albo transport niemożliwy i się skrobie
skrobie się też kliny
zawsze jest jakaś maszyna która się nie zmieści na szlifierce albo transport niemożliwy i się skrobie