
ruch paska zębatego
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 283
- Rejestracja: 02 lut 2011, 17:53
- Lokalizacja: Katowice
ruch paska zębatego
Witam ,narysowałem sobie takie urządzenie. Chciałbym aby pasek się kręcił jak w rzeczywistości . Jak to zrobić krok po kroku?? St9


-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 lut 2021, 21:01
Re: ruch paska zębatego
Jak widać z tutoriali to się da o ile program posiada opcję modelowania i animacji ruchu elementów elastycznych takich jak paski. W Fusion 360 tego nie ma.
Aby taką symulację przeprowadzić potrzebna jest duża moc obliczeniowa komputera oraz szybkie łącze internetowe jeśli program pracuje w chmurze (jak Fusion). Dlatego czasami animacje są słabe, a czasem całkiem dobre. Miałem taki przypadek z symulacją ruchu prostego mechanizmu krzywkowego. Zrobiłem prawie dwa identyczne modele, jeden pracował bezbłędnie, a drugi beznadziejnie. Pokazałem oba modele na forum i się okazało, że na innym sprzęcie oba modele pracują poprawnie.
Aby taką symulację przeprowadzić potrzebna jest duża moc obliczeniowa komputera oraz szybkie łącze internetowe jeśli program pracuje w chmurze (jak Fusion). Dlatego czasami animacje są słabe, a czasem całkiem dobre. Miałem taki przypadek z symulacją ruchu prostego mechanizmu krzywkowego. Zrobiłem prawie dwa identyczne modele, jeden pracował bezbłędnie, a drugi beznadziejnie. Pokazałem oba modele na forum i się okazało, że na innym sprzęcie oba modele pracują poprawnie.