Przetaczanie bebnow
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
Tak do końca to chyba nie wiesz o czym piszeszrc36 pisze:Dobry człowieku sam mam opla więc wiem co piszę...

a po drugie to można przecież od zewnątrz bębna złapać "za te masakrycznie grube żeliwo" i po kłopocie .
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 maja 2014, 07:33
- Lokalizacja: Białystok
Witam
Przetaczałem niedawno tarcze od swojego golfa-kwestia jak koledzy wspomnieli dobrego zamocowania.Sam uchwyt dość prosto ogarnąć-wystarczyło mieć piastę wpasowaną na wałek zamocowany w uchwycie i koniku.Można zrobić coś bardziej uniwersalnego-wałek ze stożkiem jak to ma miejsce w wyważarkach do kół.
Przetaczałem niedawno tarcze od swojego golfa-kwestia jak koledzy wspomnieli dobrego zamocowania.Sam uchwyt dość prosto ogarnąć-wystarczyło mieć piastę wpasowaną na wałek zamocowany w uchwycie i koniku.Można zrobić coś bardziej uniwersalnego-wałek ze stożkiem jak to ma miejsce w wyważarkach do kół.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 2342
- Rejestracja: 11 kwie 2014, 01:25
- Lokalizacja: Bliskie okolice Bydgoszczy
Mojemu koledze jeden z bębnów hamulcowych w astrze przegnił na wylot (szkoda że nie mam już fotki), ale jak ktoś chce to niech toczy oplowe bębny, ja się już nie wypowiadam.panzmiasta pisze:Tak do końca to chyba nie wiesz o czym piszeszrc36 pisze:Dobry człowieku sam mam opla więc wiem co piszę.... Pomyślmy logicznie , te cienkie blaszki są odpowiedzialne za uratowanie Tobie życia...
a po drugie to można przecież od zewnątrz bębna złapać "za te masakrycznie grube żeliwo" i po kłopocie .
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 114
- Rejestracja: 17 sty 2011, 15:11
- Lokalizacja: Warszawa
Ten rant mozesz zebrac szlifierka palcowa czy nawet katowa.. Zakladasz odwrotnie na piaste, reka krecisz, szlifierka zbierasz rant pod katem..Raiz3n pisze:Witam, w swojej vectrze A muszę wymienić tłoczki i szczęki, rozbierając zauważyłem że bębny mają lekki rant, czy zakładając nowe szczęki muszę przetaczać całe bębny czy wystarczy że zbiorę tylko ten rant, ewentualnie zrobię fazkę na jego miejscu? Podczas hamowania nie mam żadnego bicia ani stukania