Zastanawiam się nad skrobaniem, niestety kompletny brak doświadczenia oraz mam duże ograniczenia czasowe i miejsca. Czy orientuje się ktoś z forumowiczów gdyby chcieć zlecić skrobanie to jaki koszt w przybliżeniu? Czy gdzieś w okolicy trójmiasta znajdę kogoś kto może coś takiego zrobić czy tylko wysyłkowo?
Mam jeszcze pytanie.

Ruchoma część suportu - zaznaczona na czerwono jest odkryta przy wysunięciu maksymalnie do przodu, zielona jest w każdej pozycji zakryta no i oczywiście niebieska odkrywa się przy przejechaniu maksymalnie do tyłu. Kanaliki olejowe to raczej bardziej zarysowanie powierzchni niż kanalik, jaką szerokość/głębokość powinien mieć taki kanalik, z częścią kanalika która znajduje się w części nie zawsze zakrytej nic już nie zrobię ale czy warto poprawić istniejący kanalik i przedłużyć go do przodu na części zakrytej zawsze?

Śruba suportu ma kołnierz fi23 i jest mocowana w otworze fi 25 czy to jest specjalnie luz zrobiony czy niedokładne wykonanie - powinny te elementy się centrować czy raczej powinien być luz?
Za tą ściankę z otworem fi 25 przechodzi zębatka od napędu poprzecznego, później jest wałek fi12 który przechodzi przez kolejną ściankę z otworem ~fi18 - czy nie wart tam dołożyć tulejki/łożyska? (oczywiście pod warunkiem że będziemy centrować najpierw na otworze fi25)
Dokładam jeszcze parę zdjęć powierzchni suportu może ktoś będzie miał jakieś uwagi.
