Problem z poruszaniem po osi Y

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
seron5030
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 19
Rejestracja: 31 paź 2015, 12:18
Lokalizacja: Poznań

Problem z poruszaniem po osi Y

#1

Post napisał: seron5030 » 31 paź 2015, 12:32

Witam,
Niedawno zakupiłem używany ploter Seron SL5030, który wcześniej działał bez zarzutu. Niestety po przewiezieniu go w nowe miejsce pojawił się problem z poruszaniem po osi Y. Po osi X sunie gładko i bez zarzutu. Po Y natomiast próbuje, ale pojawiają się potężne drgania i wibracje. Widać, że coś jakby haczy. Jako że jestem zielony nasmarowałem obie prowadnice liniowe smarem ŁT 43, ale to nic oczywiście nie dało.
Proszę o pomoc, ewentualnie o namiary na jakiegoś serwisanta z okolic Poznania. Z serwisu Seron niestety nie skorzystam, gdyż z uwagi na sporą odległość za sam dojazd serwisanta zapłaciłbym ponad 1000zł. To mój pierwszy ploter i od razu zonk - załamka :cry:



Awatar użytkownika

SERON
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:45
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

#2

Post napisał: SERON » 31 paź 2015, 15:38

Proszę opisać problem na maila [email protected]
Postaramy się pomóc.
Doradca Techniczny

tel 15 814 24 02
[email protected]

www.seron.pl


rendejad
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 438
Rejestracja: 25 paź 2011, 09:02
Lokalizacja: Miasteczko

#3

Post napisał: rendejad » 31 paź 2015, 16:18

Przecież autor opisał.


Autor tematu
seron5030
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 19
Rejestracja: 31 paź 2015, 12:18
Lokalizacja: Poznań

#4

Post napisał: seron5030 » 31 paź 2015, 17:25