Witam:
Od kilku tygodni mam problem z czesciami po okolo 200-300 przebiciach na blachach grubości 8-10-12-16mm czesci eksploatacyjne praktycznie przestaja sie nadawac do pracy. na dyszy z jednej strony robi sie jakby maly dziubek, wyzarty przez łuk, krawedzie są załamane od połowy grubości blachy i łuki są nierowne. juz probowalem wiele: mowa o pretkosciach i łuku ale nic to nie daje. co do czesci to sa podobno orginalki od Hypertherm do tego palnika. moze ktoś juz spotkał sie z podobnym problemem??
Problem z częsciami
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 3572
- Rejestracja: 24 gru 2006, 11:54
- Lokalizacja: już tylko Mysłowice
- Kontakt:
Co to za źródło , co to za palnik i jak jest chłodzony palnik.
Takie zużycie to nie tragedia. Ale skoro było mniejsze a nie zmieniła się nic technika palenia to proponuję zacząć od sprawdzenia szczelności oraz systemu chłodzenia.
Jak jest możliwość to pokaż może zdjęcie uszkodzonej dyszy.
Takie zużycie to nie tragedia. Ale skoro było mniejsze a nie zmieniła się nic technika palenia to proponuję zacząć od sprawdzenia szczelności oraz systemu chłodzenia.
Jak jest możliwość to pokaż może zdjęcie uszkodzonej dyszy.
Pozdrawiam robaczki kolorowe :)
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 3572
- Rejestracja: 24 gru 2006, 11:54
- Lokalizacja: już tylko Mysłowice
- Kontakt:
no tak .... faktycznie pisze w poście.
aj , jaj , jaj ... znów coś nie doczytałem. Przepraszam.
Mam dokumentację do tego czegoś i częstym problemem jest w tym urządzeniu pompa chłodząca.
powinna dawać 20litrów na minutę a problemy z dyszami , elektrodami zaczynają się już jak spadnie do 17litrów.
Więc na początek chłodzenie ....
aj , jaj , jaj ... znów coś nie doczytałem. Przepraszam.
Mam dokumentację do tego czegoś i częstym problemem jest w tym urządzeniu pompa chłodząca.
powinna dawać 20litrów na minutę a problemy z dyszami , elektrodami zaczynają się już jak spadnie do 17litrów.
Więc na początek chłodzenie ....
Pozdrawiam robaczki kolorowe :)