Aaaaby zdrowym być

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
forestgril
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 65

Aaaaby zdrowym być

Post napisał: forestgril » 14 kwie 2026, 16:24

Mam chwilę, bo odszedłem dla zdrowia od komputera przejść się z Żoną i psem. Przebiegłem się i skręciłem jakaś kość w stopie - sport to zdrowie :)

Ale pytanie jest poważne. Mam 44 lata i jestem programistą. Czuję objawy wypalenia zawodowego - albo ogólne osłabienie. Czy to już czas na starość , czy nadużywanie chat-głupi-Ty? Nie wiem. Mój mózg szybko się męczy, zazwyczaj koło 15:00 jestem już dość wyczerpany po 3-5h efektywnej pracy. Wstaje od kompa, rozciągam się, ale to zazwyczaj dla mnie limit pracy intelektualnej dziennie. Czasem po drzemce da się jeszcze na 1.5-2h usiąść. I to po około 7:30h snu w nocy. Fizycznie też dość słabo. Podzielę sie wrażeniami i informacjami delikatnymi: 89kg, 177cm wzrostu; tragedii nie ma. Po dwóch tygodniach treningu byłem w stanie zrobić 32 pompki albo podciągnąć się na drążku 15x. A jednak brak energii i chce to zmienić. Ciśnienie wzorcowe, cukier wysoko ale raczej norma (lubię słodkie).

Ale wiem, że są tu seniorzy w dobrym stanie technicznym. Wiem, że to delikatne pytanie, ale to dla prawdziwego dobra. Czy macie jakieś rady, coś co wiecie, że zapewniło Wam sprawność po późniejsze lata?
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2026, 16:37 przez forestgril, łącznie zmieniany 1 raz.

kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 9
Kontakt:

Re: Aaaaby zdrowym być

Post napisał: kamar » 14 kwie 2026, 16:31

forestgril pisze:
14 kwie 2026, 16:24
Przebiegłem się i skręciłem jakaś kość w stopie - sport to zdrowie :)
Maksyma Marii Czubaszek - przez sport do kalectwa :)
Po cholerę biec jak można podjechać ? Jak nie samochodem to hulajnogą .

Autor tematu
forestgril
Posty w temacie: 65

Post napisał: forestgril » 14 kwie 2026, 16:39