Koniec forum ?
-
senio
- ELITA FORUM (min. 1000)

- Posty w temacie: 41
Re: Koniec forum ?
Ojciec był kierownikiem budowy chłodni kominowych Gliwice. Starał się latami o przejście na własną pełną działalność budowlaną. Może to jest ta różnica. Pół etatu - cały etat. Nie wnikam, nie znam się, nie pamiętam. Wiem że jak zaczął w 78 jak jako podrostek jeździłem z nim na budowę i mieszałam w betoniarce żeby na drugą część wakacji sobie zarobić.
-
senio

Nie wiem. Bez flaszki tego nie rozbierzemy.
To przybij piątkę
-
jasiu...
- Lider FORUM (min. 2000)

- Posty w temacie: 33
To może Costa del Sol? Albo jakaś Teneryfa? Vamos!
Ale jesteś w tym dziale mistrzem.
I żeby z brzegu ludzie widzieli, na co mnie stać? A nie lepiej tak:
Vamos?
Mógłbym ci pisać o życiu w wielodzietnej rodzinie, z ojcem chorym na ciężką astmę, w spółdzielczym M3, ale po co. No i teściowa też nie miała placu, żeby zbić na nim szopę. Musiałem szukać innych sposobów na to, żeby pierwszego trabanta kupić. I tak to wciąż się ciągnie, tyle że teraz o trabanta już nie chodzi.
Za to udało mi się w państwowej firmie znaleźć miejsce przy frezarce narzędziowej. I takim, co to otwierali działalność, mogłem pomagać. Wychodziło chyba nie gorzej, niż gdybym to w szopie robił, choć na nocce z portierem dzielić się trzeba było.
A wtedy dzieciaki zaczęły chorować...
Ech, mimo wszystko człowiek i tak znalazł drogę, żeby być na wierzchu.
-
IMPULS3
- Lider FORUM (min. 2000)

- Posty w temacie: 27
jasiu... pisze:To może Costa del Sol? Albo jakaś Teneryfa? Vamos!
Może być i Polska od wiosny do jesieni,
jasiu... pisze:Ale jesteś w tym dziale mistrzem.
Ja potrzebuję wielu zainteresowań i nigdy w niczym mistrzem nie będę ale za to mam ciekawiej.
jasiu... pisze:Mógłbym ci pisać o życiu