drzasiek90 pisze: ↑02 mar 2025, 18:01
Jak grochem o ścianę...
Koniec tematu bo jesteś beton.
Już wcześniej to napisałem, że nic do Ciebie nie dotrze.
OpenSCAD nie jest żadnym starociem z epoki DOS-a, jest nowoczesnym programem, który z niektórymi zadaniami radzi sobie lepiej od innych.
Ale Ty sobie wymyśliłeś jakieś bzdury, których teraz będziesz bronił do kropli krwi ostatniej...
Tak w skrócie, to piszesz żeby się nie uczyć OpenSCAD bo jest stary i zły, a jako dowód przytaczasz twierdzenie, że inne są nowsze i lepsze.
Klasyczne przedstawienie tezy jako dowodu, czyli gwałt na elementarnej logice...
Tyle tylko, że ja nie mam ambicji niczego Ci wytłumaczyć, bo doświadczenie mnie nauczyło, że to niemożliwe.
Ja piszę do innych, żeby Ci nie wierzyli, bo piszesz kompletne bzdury z du** wzięte.
Dodane 9 minuty 46 sekundy:
logopeda pisze: ↑02 mar 2025, 18:14
Pracuję zawodowo w solidworksie od 10 lat - to jest moje podstawowe narzędzie pracy - wcześniej w autocadzie przez 3 lata. Pamiętam , że przesiadka z autocada 2d na pełne środowisko 3d było jak "objawienie".
Jako że potrzebowałem coś do użytku "domowego" próbowałem wszystkich programów o jakich piszesz. Sposób pracy z czymś takim jak OpenSCAD jest całkowicie pozbawiony sensu (nie tylko w obecnych czasach ale i 8 lat temu)
A ja nie pracuję zawodowo.
Potrzebuję wykonać prosty projekt raz na kilka miesięcy i robię to w OpenSCAD szybciej, niż bym sobie przypomniał w którym podmenu którego menu we FreeCAD czy Fusion360 (oba mam i oba legalnie) jest funkcja której potrzebuję.
Ty po prostu nauczyłeś się tego czego używasz i nigdy nie użyjesz niczego innego, bo się tego nigdy nie nauczysz, bo to zbyt dużo wysiłku by kosztowało.
Jak myślisz, po co są te wszystkie studenckie licencje?
Bo to jest jak z dilerem, który kilka pierwszych działek daje za darmo, a kiedy już nie będziesz umiał bez tego żyć, to każe sobie płacić.
Po prostu to są programy, które wiążą użytkownika na całe życie.