Na wstępie muszę uprzedzić, że nie dość, że jestem laikiem w świecie CNC, to jeszcze jest to mój pierwszy post tutaj na forum i nie wiem, czy wybrałem odpowiednią kategorię, bo w ogóle nigdy nie pisałem na żadnym forum. Mając na uwadze powyższe, bardzo proszę pamiętajcie być wyrozumiali i przejrzyści przy ewentualnej próbie tłumaczenia i pomocy. Nie wiem, jaka panuje atmosfera na forum i nie znam tutejszych użytkowników, ale czytałem różne fora i wiem, że niektórzy potrafią być uszczypliwi i odpowiadać połowicznie merytorycznie, dlatego chciał bym uniknąć takich zbędnych komentarzy i uszczypliwości, dziękuje

Przechodząc już do sedna po przydługim wstępie - od niedawna jestem posiadaczem nowej frezarki od firmy V-Slot model Lead 1515. Uprzedając ewentualne uwagi, nie pytam o opinie, czy to dobra firma i dobry sprzęt. Frezarka złożona w moim przekonaniu przyzwoicie, oprogramowanie proste w obsłudze więc w moim przypadku sprawdzało się i wycinałem z powodzeniem już przy pierwszym podejściu elementy z grafik wektorowych w rozszerzeniach SVG tworzonych w programie InkScape ale! Przy niedawnej próbie wycięcia i wyfrezowania takiej formatki pod ledon, czyli wiecie, wycięta pleksi 5mm z wyfrezowanym rowkiem 6mm szerokości pod neon, ku mojej konsternacji okazało się, że wektory muszą być tak zwanie zamknięte. Poprzednie elementy zawierały tylko wektory zamknięte, tak frezy na materiale jak i cięcia obrysów więc było w porządku. Do generowania g-codu na podstawie stworzonych grafik wektorowych używam tego prostego darmowego narzędzia online od Openbuilds - Openbuilds CAM. W załącznikach przesyłam dwa przykładowe pliki SVG (Bali i Auto) czyli jedne z tych elementów, które tworzyłem bez problemu. Załączam też kolejne dwa przykładowe pliki SVG z wektorami otwartymi (Flaming i Miło) z jpgiem z zaznaczonym problemem o który mi chodzi.
Flaming jpg -

Nóżki na dole nie powinny się łączyć, a podczas symulacji frez jedzie w linii prostej od jednego konca do drugiego frezując rowek.