G-Code i wektory otwarte i zamknięte

Problem z frezowaniem wektorów otwartych

Dyskusje dotyczące programowania G-Code

Autor tematu
TheSnowdrop
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1

G-Code i wektory otwarte i zamknięte

Post napisał: TheSnowdrop » 17 kwie 2024, 00:45

Witam!

Na wstępie muszę uprzedzić, że nie dość, że jestem laikiem w świecie CNC, to jeszcze jest to mój pierwszy post tutaj na forum i nie wiem, czy wybrałem odpowiednią kategorię, bo w ogóle nigdy nie pisałem na żadnym forum. Mając na uwadze powyższe, bardzo proszę pamiętajcie być wyrozumiali i przejrzyści przy ewentualnej próbie tłumaczenia i pomocy. Nie wiem, jaka panuje atmosfera na forum i nie znam tutejszych użytkowników, ale czytałem różne fora i wiem, że niektórzy potrafią być uszczypliwi i odpowiadać połowicznie merytorycznie, dlatego chciał bym uniknąć takich zbędnych komentarzy i uszczypliwości, dziękuje :)