Problem z Magazynem Narzędzi
Problem z magazynem narzędzi po świeżej instalacji
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 21
- Rejestracja: 19 mar 2020, 14:43
Problem z Magazynem Narzędzi
Witam po zainstalowaniu nowej wersji EdgeCam 2021 mam problem z zainstalowaniem magazynu narzędzi . Robiłem wszystko jak zawsze nawet był tu podobny problem .Jednak nie mogę naprawić tego problemu ze wskazówkami typu "załączyć w usługach i sprawdzić czy typ uruchomienia usług SQL masz ustawione na "automatycznie".
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 kwie 2021, 10:58
Re: Problem z Magazynem Narzędzi
No ja mam podobny problem - brak dostępu do magazynu narzędzi. Mogę ci podesłać instrukcje które przekazał mi prowadzący z politechniki. U mnie nie zadziałało. Może u ciebie się uda?
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 514
- Rejestracja: 23 mar 2014, 22:21
- Lokalizacja: East Midlands
Re: Problem z Magazynem Narzędzi
a funkcji szukaj próbowałeś?
search.php?keywords=edgecam+magazyn&sid ... 1c4022d4fd
search.php?keywords=edgecam+magazyn&sid ... 1c4022d4fd
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 514
- Rejestracja: 23 mar 2014, 22:21
- Lokalizacja: East Midlands
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 kwie 2021, 10:58
Re: Problem z Magazynem Narzędzi
@lukczm
To mi polecił zrobić prowadzący z politechniki (u mnie nie zadziałało):
Należy odinstalować oprogramowanie.
Odinstalować wszystkie moduły związane z SQL-em – patrzymy po datach instalacji kiedy pliki były instalowane.
Po odinstalowaniu jak wyżej, restartujemy komputer i usuwamy katalogi:
"C:\Program Files\Hexagon"
"C:\Program Files (x86)\Common Files\Hexagon"
"C:\ProgramData\Hexagon"
"C:\Users\%username%\AppData\Local\Hexagon"
"C:\Users\%username%\Documents\Hexagon"
“C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server”
“C:\Program Files\Microsoft SQL Server”
Instalujemy ponownie oprogramowanie.
Natomiast pomogło mi wsparcie z edgecam.pl:
Proszę z plików instalacyjnych doinstalować z folderu „EC20210_ToolStore_Server”. A następnie przywrócić Edgecam do ustawień fabrycznych Panel Startowy -> Ustawienia -> Przywróć ustawienia… -> Resetuj
Pozdrawiam
To mi polecił zrobić prowadzący z politechniki (u mnie nie zadziałało):
Należy odinstalować oprogramowanie.
Odinstalować wszystkie moduły związane z SQL-em – patrzymy po datach instalacji kiedy pliki były instalowane.
Po odinstalowaniu jak wyżej, restartujemy komputer i usuwamy katalogi:
"C:\Program Files\Hexagon"
"C:\Program Files (x86)\Common Files\Hexagon"
"C:\ProgramData\Hexagon"
"C:\Users\%username%\AppData\Local\Hexagon"
"C:\Users\%username%\Documents\Hexagon"
“C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server”
“C:\Program Files\Microsoft SQL Server”
Instalujemy ponownie oprogramowanie.
Natomiast pomogło mi wsparcie z edgecam.pl:
Proszę z plików instalacyjnych doinstalować z folderu „EC20210_ToolStore_Server”. A następnie przywrócić Edgecam do ustawień fabrycznych Panel Startowy -> Ustawienia -> Przywróć ustawienia… -> Resetuj
Pozdrawiam