#6
Post
napisał: rhcp89 » 09 maja 2021, 10:50
@lukczm
To mi polecił zrobić prowadzący z politechniki (u mnie nie zadziałało):
Należy odinstalować oprogramowanie.
Odinstalować wszystkie moduły związane z SQL-em – patrzymy po datach instalacji kiedy pliki były instalowane.
Po odinstalowaniu jak wyżej, restartujemy komputer i usuwamy katalogi:
"C:\Program Files\Hexagon"
"C:\Program Files (x86)\Common Files\Hexagon"
"C:\ProgramData\Hexagon"
"C:\Users\%username%\AppData\Local\Hexagon"
"C:\Users\%username%\Documents\Hexagon"
“C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server”
“C:\Program Files\Microsoft SQL Server”
Instalujemy ponownie oprogramowanie.
Natomiast pomogło mi wsparcie z edgecam.pl:
Proszę z plików instalacyjnych doinstalować z folderu „EC20210_ToolStore_Server”. A następnie przywrócić Edgecam do ustawień fabrycznych Panel Startowy -> Ustawienia -> Przywróć ustawienia… -> Resetuj
Pozdrawiam