Najmniejsze są chyba 1204. Mają taki sam skok jak oryginalne. Ale to nie śruby są tu problemem, tylko wałki.
Śruba kulowa daje przede wszystkim mniejsze opory, czyli pozwala na uzyskanie większej siły przy tym samym silniku. Tylko po co?
Na oryginalnych śrubach, silniku i sterowniku uzyskałem 12 kg. Na sterowniku DRV8255 i silniku 17HS4401 do 30 kg. Tylko, że wtedy wałki wyginają się jak banan, a frez dawno pęknie. To są wartości zmierzone empirycznie. A tu jest kalkulator
https://www.ebmia.pl/wiedza/kalkulatory ... na-srubie/
Śruby kulowe są super, tylko zajmują sporo miejsca. A przy wózkach MGN15 zostaje 16 mm odstępu.
Ja wymieniłem tylko nakrętki na takie z kasowaniem luzu (i o wysokości 12 mm).
Poczekaj aż to przyjdzie i sam zobaczysz. Oryginalne śruby to T8/4