Na razie wymiana informacji mailowa. Ale zawsze to jakaś podstawa do dalszych działań.ARGUS pisze: ↑01 gru 2020, 20:18Danielot pisze:Wg serwisu Hafen usterka zgłoszona zbyt późno, wg działu serwisowego mogę to sobie pospawać.
Masz to na piśmie ? czy rozmawiałeś telefonicznie?
Napisz pismo do sprzedawcy, żądaj wymiany z tytułu rękojmi na sprzęt wolny od wad
Nie zgadzaj się na naprawy gwarancyjne.
Rękojmia trwa rok od daty zakupu, i udziela jej sprzedawca
Poczytaj tutaj https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/re ... /rekojmia/
Nie załatwiaj NIC telefonicznie wszystko pisemnie -list polecony lub mailem
Trochę to śmieszne, trochę straszne, kiedy dział serwisowy poleca "napraw Pan sobie sam".
Nie zdziwię się, jeśli okaże się, ze zeszlifowanie kitu to "ingerencja w strukturalną integralność odlewu".
Następnym razem zostaje badanie rentgenowskie odlewu przed przyjęciem palety od kuriera.

No nic, zostaje nieekologiczna przepychanka papierowa.