Otwór jest bardzo głęboki, na pewno wiecej niż 10cm.


Natomiast praktycznie każda kolumna kierownicy ma możliwość demontażu z osłony (bynajmniej te z którymi się spotkałem w swoim życiu) Oczywiście można napawać cały gwint i go naciąć, jednak może warto coś dopasować i lub przerobić z innego auta tej samej korporacji. Moim zdaniem to tylko kwestia stożka i wieloklinu aby dopasować do kierownicy.
można to gdzieś na żywo zobaczyć?TomaszCookieMonster pisze:Bo klient oczekuje że bedzie to zbliżone do oryginału.
TomaszCookieMonster pisze: [...] Ale nagwintowanie na M8 nie wchodzi w grę bo praktycznie nic z tego wałka nie zostanie jak główny gwint odchudzę do M12
pavyan pisze:Ten otwór jest ekscentryczny
Wojtek_O pisze:No właśnie tak wygląda i teraz pytanie dlaczego?
atlc pisze:Bo taka jest technologia wykonywania tego elementu?