LinuxCNC na USB - Poszukiwane chętne osoby do testu

Poszukiwane chętne osoby do przetestowania nowego modułu LPT do LinuxCNC.

Dyskusje dotyczące działania obsługi programu LinuxCNC
Awatar użytkownika

zzzZZZ
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 258
Rejestracja: 14 cze 2018, 13:09
Lokalizacja: piniendzy z komuni wciąż jest mi nieznana
Kontakt:

Re: LinuxCNC na USB - Poszukiwane chętne osoby do testu

#21

Post napisał: zzzZZZ » 28 cze 2020, 19:49

Nie znam się jakoś bardzo na Linux cnc ale mogę testować w razie czego. Jak coś to pisz priv


wszystko jest trudne zanim stanie się łatwe


kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 16187
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: LinuxCNC na USB - Poszukiwane chętne osoby do testu

#22

Post napisał: kamar » 28 cze 2020, 19:50

drzasiek90 pisze:
26 cze 2020, 21:01
. Mam 7 komputerów, wszystkie to laptopy.
Mam 30 przy maszynach i żadnego laptopa :)
Laptop przy maszynie to dopiero poroniony pomysł. Można się tak bawić jedną maszynką w garażu.
Ostatnio na trzech założyłem monitory dotykowe i tyle były używane co przy próbach. Nikt nie ma nerwów na pykanie paluszkiem a co dopiero kulą czy gumką.


Autor tematu
drzasiek90
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 53
Posty: 1738
Rejestracja: 25 kwie 2016, 11:58
Lokalizacja: Jodlowa
Kontakt:

Re: LinuxCNC na USB - Poszukiwane chętne osoby do testu

#23

Post napisał: drzasiek90 » 28 cze 2020, 20:13

kamar pisze:
28 cze 2020, 19:32
Jeśli "wyszukiwaniem problemów na siłę " będzie włączenie wentylatora czy ręcznej wiertarki w pomieszczeniu to odpadam w przedbiegach :)
Wystarczy mi oglądanie się na inne odbiorniki przy pracy grawerki laserowej, jedynego sprzętu jaki mam na usb.
Testowanie "czy działa" mnie nie urządza, gdybym miał problemy z LPT to bym dał Mese.