
Tarcza zabierakowa wraz z uchwytem zostala ściągnięta za pomocą lewych obrotów i kawałka drewnianego klocka.
Zeszła zadziwiająco łatwo.

Następnie ściągnąłem wszystkie pokrywy łożysk i zabrałem się za wyciągnięcie wrzeciona. Wykorzystałem do tego metrową szpilkę M27, dwie nakrętki, podkładkę ze sklejki i kilka deseczek. Najważniejsze w tym całym procesie to rozkręcić wszystkie robaczki i nakrętki z rowkami.


Potem przyszedł czas na bieżnie łożysk i tylne łożysko... Wewnętrzna bieżnia zeszła po kilku puknięciach wybijakami, a w zewnętrzna w ten sposób... Tylne łożysko wyszło bez większych problemów po kilkunastu puknięciach wybijakiem.

Poniżej bieżnie łożysk:


Wg mnie to w jakimś super stanie to one nie są. W niektórych miejscach widać nawet dość głębokie zacięcia.
Wewnętrzne łożysko jest jajowate w miejscu zaznaczenia, czy tylko mi się wydaje?


No i samo ono... "The Wrzeciono"


Jak mogę je teraz sprawdzić, czy nie jest przypadkiem skrzywione? Chciałbym je zweryfikować, zanim zacznę ponosić poważniejsze koszty na tę naprawę (np. zakup łożysk).