Sezon na urwane gwinty czas zacząć.
Mam problem jak naprawić gwint wewnętrzny w alu M6 który się urwał?
Jest to mocowanie hamulca, gwintu urwał się w ramie.
I drugi gwint też w alu wewnętrzny M3 w korku który też się urwał.
Są też metalowe tulejki, ale trzeba mieć więcej miejsca. Za to otwór gwintuje się zwykłym gwintownikiem. Do sprężynek trzeba mieć o takim samym skoku jak oryginalny, a średnica nie jest znormalizowana.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2020, 20:28 przez TOP67, łącznie zmieniany 1 raz.
Apropo spawania tego. Jezeli uda ci sie zaspawac to, jak pozniej zrobisz otwory w odpowiednim miejscu?
Musi to byc w miare dokladnie zeby hamulce dzialaly dobrze.
Nie kombinuj tylko "helicoil" kup i do roboty.
Gwintownik do tego jest specjalny. otwor w tabeli zobaczesz.
Nie ma głupich pytań, są tylko głupcy którzy ich nie zadają...