MITSUBISHI MV1200S/ SODICK VL400Q/FANUC C400iB

Co wybrać?

Dyskusje na temat maszyn do obróbki erozyjnej

Lepik28
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 4
Rejestracja: 15 paź 2019, 15:12

Re: MITSUBISHI MV1200S/ SODICK VL400Q/FANUC C400iB

#11

Post napisał: Lepik28 » 15 paź 2019, 15:21

Witam,
Pracuję na MV1200S od 3 lat. Wcześniej przez rok pracowałem też na Mitsubishi z serii FA. Niestety nie mam porównania bo to jedyne drutówki z jakimi miałem do czynienia, jednak myślę, że kilka słów mogę na ich temat powiedzieć. Jeśli chodzi o dostępność części i serwis to nie ma najmniejszego problemu, firma ABPLANALP wszystko sprawnie załatwia (mają nawet numer awaryjny 'HOT LINE'). Posiadamy w firmie dwie identyczne sztuki, z czego jedna jest doposażona w oś obrotową i sondę. W osi głównie profilujemy koła szlifierskie. Na pewno dużą zaletą jest to, że posiadają silniki tubowe, wadą natomiast niepełny stół. Nie miałem do tej pory z nimi większych problemów, jeśli pojawiają się jakiekolwiek kłopoty to w 98% wynikają one z zanieczyszczenia maszyny (kontakty, prowadniki, łożyska). Jeśli jeszcze jakoś mógłbym pomóc to proszę pisać. Pozdrawiam.




pablowlkp
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 28
Rejestracja: 07 cze 2010, 23:45
Lokalizacja: wronki

Re: MITSUBISHI MV1200S/ SODICK VL400Q/FANUC C400iB

#12

Post napisał: pablowlkp » 25 paź 2019, 00:46

Potwierdzam kolego opinie o Agie z lat 1998 w gore (challenge, evo, classis S ). Sa to bardzo dobre maszyny. Zajmujemy sie serwisem i naprawa takich maszyn. Drutowki z tych lat, jesli sa na biezaco serwisowane ,daja rade.
Agie & Charmilles


KKK2
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 4
Posty: 15
Rejestracja: 14 maja 2019, 21:44

Re: MITSUBISHI MV1200S/ SODICK VL400Q/FANUC C400iB

#13

Post napisał: KKK2 » 06 lis 2019, 21:19

jarasnet pisze:
06 paź 2019, 22:50