


łoże nawet z ładnym stanie , nie ma rys ani śladów zużycia , ktoś dbał albo miała jakiś szlif po drodze


śruba pociągowa też całkiem spoko , ma drobne bicie ale myślę że do ogarnięcia .

Panie z 88 r.


hamulca brak , ktoś wymontował , silnik wygląda na oryginalny . Całkiem spory .


Trochę gratów nabytych razem :



Niestety nie ma żadnej podtrzymki , szczęk lewych do uchwytu oraz tulejek :/ uchwyty do nich się ostały oraz koła zmianowe co jest chyba najważniejsze .
Jestem na etapie smarowania i czyszczenia . Ktoś mi powie prosze , od czego są te otwory ? :

Tutaj wygląda to jak brakująca olejniczka , zbiera się tam syf ale pewności nie mam
Natomiast te dwa :


Są tak jakby na łączeniu dwóch elementów ale nie wyglada to na śrubę , ani na nit.
Jeśli ktoś wie co tam powinno być to proszę podpowiedź .
Możliwe, że to trywialne pytanie ale z DTR dowiedziałem że wrzeciono ma stożek morse'a B22 a konik poprostu morse'a 2 .
Co to za rodzaj stożka B22 ?? chodzi o rodzaj zakończenia ( płetwa ) czy to inny stożek niż morse'a 2 ? Gdzieś kiedyś słyszałem że one się różnią ale nie mogę znaleźć potwierdzenia .
Podpowiedzcie mi jeszcze na co zwrócić szczególną uwagę w tej maszynce .
Dzięki i pozdrawiam